掃呢頁CODE去手機

2016年9月30日 星期五

【有埋名㗎】謙謙楊怡打造全球獨家婚戒 __,楊怡,

呢對婚戒,真係好靚、好特別同好有心呀!藝人羅仲謙與楊怡將於後天(10月2日)在港舉行婚禮。二人對於今次婚宴籌備重視非常,更落手落腳親自設計婚戒,再交由專人打造,並命名為「愛的城堡」。該對「愛的城堡」,由設計到打造,足足花了3個月時間,兼且是「全球獨家」,設計及意念均別出心裁。有份參與婚戒打造的珠寶師接受《東網》訪問時表示:「靈感源自二人於英國里茲城堡拍攝婚紗照。這是英國13世紀的皇家城堡,歷代國王 ...


呢對婚戒,真係好靚、好特別同好有心呀!

藝人羅仲謙與楊怡將於後天(10月2日)在港舉行婚禮。二人對於今次婚宴籌備重視非常,更落手落腳親自設計婚戒,再交由專人打造,並命名為「愛的城堡」。該對「愛的城堡」,由設計到打造,足足花了3個月時間,兼且是「全球獨家」,設計及意念均別出心裁。

有份參與婚戒打造的珠寶師接受《東網》訪問時表示:「靈感源自二人於英國里茲城堡拍攝婚紗照。這是英國13世紀的皇家城堡,歷代國王將之送給王后作為宮殿,正如謙謙想將這份心意送畀阿怡咁。戒指採用城堡邊線元素,加入雙方英文名嘅首個字母為整體造型,戒壁內側更刻了婚禮主題logo,寓意呢一日呢一刻將永記在心。」認真sweet爆﹗

婚前懺悔?

雖然謙謙為婚禮花盡心思,但原來佢近月為忙拍電視劇《無間道》,趕戲趕到天昏地暗,直至昨晚戲份方告完成,終於可以專心準備迎接明天的人生大事。對此,謙謙接受電話訪問時坦言:「呢排真係好攰,所以如果你問我婚前心情嘅話,我只可以話既開心又攰爆。好慚愧係所有嘢都交晒畀阿怡去籌備,我只能做到嘅,係返屋企同佢商量吓啲婚禮細節咋。」

謙謙更透露獲經理人公司批出約兩周的婚假,可惜十月中便要「消假」入組,到上海拍攝內地電影。至於度蜜月,他笑謂因時間問題,故至今仍未有最後定案。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!