網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月28日 星期三

吳啟華承認與前妻遊沖繩:我哋關係好好 __,吳啟華,

玩得好開心咁啵!藝人吳啟華於2014年與當時的妻子石洋子離婚,因兩人育有一女,故離婚後依然保持友好關係。今日有指兩人復合,早前更一齊去沖繩玩。《東網》就此事致電吳啟華,他否認復合傳聞,並謂:「我同石洋子一直關係都好好,當佢親人一樣,因為佢始終係我個女嘅媽咪。九月初,我哋係去咗沖繩玩,我好似湊個女去旅行咁,同行仲有趙碩之、周美欣同一個男導演朋友,五個人都玩得好開心!加埋趙碩之同周美欣,仲好似湊住三個 ...


玩得好開心咁啵!

藝人吳啟華於2014年與當時的妻子石洋子離婚,因兩人育有一女,故離婚後依然保持友好關係。今日有指兩人復合,早前更一齊去沖繩玩。《東網》就此事致電吳啟華,他否認復合傳聞,並謂:「我同石洋子一直關係都好好,當佢親人一樣,因為佢始終係我個女嘅

媽咪。九月初,我哋係去咗沖繩玩,我好似湊個女去旅行咁,同行仲有趙碩之、周美欣同一個男導演朋友,五個人都玩得好開心!加埋趙碩之同周美欣,仲好似湊住三個女添!」

吳啟華直言很享受現在的生活,所以無意改變現狀,他重申:「真係冇可能復合,我好享受依家無拘無束嘅生活,冇老婆管住自己。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!