掃呢頁CODE去手機

2016年9月5日 星期一

黃心穎自爆有意中人 隨時主動出擊 __,心穎,黃心穎,

賣晒關子,似乎係成功在望啵!藝人黃心穎及王祖藍等於電視城錄影無綫節目《你健康嗎?》,談到心穎目前於熱播劇集《為食神探》中要色誘拍檔馬國明,而對方現實中更買樓升呢為「超級筍盤」,問曾與馬國明傳緋聞的心穎會否因而考慮對方?她開玩笑稱會考慮,又直言欣賞努力工作的男仔:「佢不嬲係筍盤,但有物業都唔關我事。(考慮佢?)考慮吓,我哋識好耐,但冇深入了解。(唔係你杯茶?)唔知,我睇感覺。(男仔有物業會加分?)唔 ...




其他影片:>>






賣晒關子,似乎係成功在望啵!

藝人黃心穎及王祖藍等於電視城錄影無綫節目《你健康嗎?》,談到心穎目前於熱播劇集《為食神探》中要色誘拍檔馬國明,而對方現實中更買樓升呢為「超級筍盤」,問曾與馬國明傳緋聞的心穎會否因而考慮對方?她開玩笑稱會考慮,又直言欣賞努力工作的男仔:「佢不嬲係筍盤,但有物業都唔關我事。(考慮佢?)考慮吓,我哋識好耐,但冇深入了解。(唔係你杯茶?)唔知,我睇感覺。(男仔有物業會加分?)唔會因為物業,而會因為有物業代表佢努力工作而加分。」

心穎又笑言自己遇到心儀對象會主動出擊,過往亦成功追得美男歸,她又爆料稱目前有神秘意中人:「鍾意就話畀人知!試過成功追男仔,但覺得吃力,對方冇自己咁鍾意佢。(有潛在對象?)有,談戀愛係生活一部分。(主動追佢?)認識緊個男仔。」問到其心儀對象是圈內或圈外人?心穎即撒嬌拒答:「咦!唔答、唔知,到時大家會知。(事成公告天下?)唔會特別講,但影到都唔會呃大家。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!