掃呢頁CODE去手機

2016年9月12日 星期一

【猛料男友】棄毒男揀醫生 港姐冠軍馮盈盈男友都係十優狀元 __,盈盈,馮盈盈,港姐,湯盈盈,

十優港姐麥明詩噚晚終於卸任,由馮盈盈(Crystal)接棒做新鮮出爐港姐冠軍,Crystal當選後即刻被讀者連環踢爆新歡舊愛情史!噚晚馮媽媽同男友Martin都有喺現場見證Crystal戴上后冠,原來,今屆港姐冠軍同十優狀元都有關係㗎,讀者爆料踢爆Martin姓鍾,讀書好勁,係一名十優狀元。記者翻查資料,發現Martin中學時就讀名校喇沙書院,佢係05年嘅十優狀元,之後成功考入港大醫科,Cryst ...


十優港姐麥明詩噚晚終於卸任,由馮盈盈(Crystal)接棒做新鮮出爐港姐冠軍,Crystal當選後即刻被讀者連環踢爆新歡舊愛情史!噚晚馮媽媽同男友Martin都有喺現場見證Crystal戴上后冠,原來,今屆港姐冠軍同十優狀元都有關係㗎,讀者爆料踢爆Martin姓鍾,讀書好勁,係一名十優狀元。記者翻查資料,發現Martin中學時就讀名校喇沙書院,佢係05年嘅十優狀元,之後成功考入港大醫科,Crystal喺面試港姐時已經公開有位醫生男友,仲話Martin喺瑪麗醫院任職內科駐院醫生,兩人喺社交網貼咀嘴相放閃。至於,Crystal嘅舊愛就姓呂,讀者喺電話表示:「我嘅中學同學係佢前男友,男仔讀觀塘瑪利諾書院,佢哋喺香港大學識,佢前男友姓呂,佢哋之前拍過拖,睇相覺得女仔唔同咗樣,唔知佢有冇整過。」問到佢哋拍拖幾耐?讀者表示:「唔清楚,不過佢刪晒啲相,男仔喺中學時讀書唔係好出位,都好驚訝大學識到ok女仔,佢中學時比較毒,掛住讀書不修邊幅,中學時冇女朋友,入到大學先識。」對於被踢爆舊戀情,馮盈盈今日出活動時,強調係同前男友分手後,先同醫生男友開始。佢話:「兩段感情冇重疊,同之前男友差唔多分手咗成年,先同o依家男友發展!」問佢會唔會低調處理感情,馮盈盈話:「都想人focus落我身上,希望運用我啲知名度同影響力,實踐我嘅抱負!」有指馮盈盈個樣參選前後有分別,佢就笑笑口答:「梗係啦,女大十八變,呢個世上冇醜女人,只有懶女人,我都有向身邊朋友偷師,好努力按摩、敷面,仲有飲食都注意咗,我啲朋友都話容光煥發咗!」

馮盈盈經常放醫生男友Martin嘅合照上ig。 仲有嘴嘴相。
一嘴再嘴。 仲有水着相。
仲有…咦!金毛嘅! 七彩蝦條姐姐……

鍾意就快D Share啦!