網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月19日 星期一

【認分咗手】莊端兒爆張致恒出去溝女 __,張致恒,莊端兒,

莊端兒話Steven做咗啲對佢唔住嘅嘢。對於《東網》踢爆張致恒(Steven)背女友莊端兒(Xenia)偷食,Xenia受訪時踢爆對方曾做過對唔住她的事,並表示早與Steven分手多個月,她在電話中一度嗚咽說:「幾個月前係佢同我提出分手,因為做咗啲對我唔住嘅事,唔交代係覺得唔需要同任何人交代。(對唔住嘅事係咪出去溝女?)係。」當問到是否發現對方多次出軌?Xenia說:「唔講,兩個人一齊要磨合。」雖 ...




其他影片:>>






莊端兒話Steven做咗啲對佢唔住嘅嘢。

對於《東網》踢爆張致恒(Steven)背女友莊端兒(Xenia)偷食,Xenia受訪時踢爆對方曾做過對唔住她的事,並表示早與Steven分手多個月,她在電話中一度嗚咽說:「幾個月前係佢同我提出分手,因為做咗啲對我唔住嘅事,唔交代係覺得唔需要同任何人交代。(對唔住嘅事係咪出去溝女?)係。」當問到是否發現對方多次出軌?Xenia說:「唔講,兩個人一齊要磨合。」

雖然與Steven情已逝,但仍大讚對方是好人,Xenia說:「佢份人幾好,但做男朋友就唔適合,同佢做唔到情侶,都可以做朋友。(傷心?)之前好傷心,依家已經好好多,都知會有呢一日,雖然做定心理準備,不過打嚟問都幾突然。」

由於兩人之前被雜誌影到帶羅霖囝囝玩跳彈床,Xenia解釋:「嗰時已經分咗手,只係應承小朋友帶佢去跳彈床。(依家單身?)係。(有人追?)有,不過唔想拍拖住。」對於Steven大方承認有追過Doris,Xenia說:「唔知,冇同佢了解,唔想畀壓力佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!