網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月5日 星期一

有靚樣邊個想做豬扒?樂瞳就得咗喇! __,樂瞳,

今次樂瞳去到盡!大家睇到未?!有靚樣邊個想做「豬扒」?喺香港做得女演員大部份都係靚女,想搵個醜女演醜角係有啲困難,加上靚女女星只想以最靚嘅一面對住鏡頭,唔願意嘗試新角色,搞到香港醜角演員相當「渴市」。過往有不少女星不惜自毀靚靚形象走去演醜角,上位快過坐穿梭機。好似周星馳「卸用醜角」苑瓊丹咁,佢喺《唐伯虎點秋香》中演嘅「石榴姐」,可以話係醜角佼佼者,「石榴姐」即刻廣為人識。仲有參演《豬扒大聯盟》嘅大 ...




其他影片:>>






今次樂瞳去到盡!大家睇到未?!

有靚樣邊個想做「豬扒」?喺香港做得女演員大部份都係靚女,想搵個醜女演醜角係有啲困難,加上靚女女星只想以最靚嘅一面對住鏡頭,唔願意嘗試新角色,搞到香港醜角演員相當「渴市」。過往有不少女星不惜自毀靚靚形象走去演醜角,上位快過坐穿梭機。好似周星馳「卸用醜角」苑瓊丹咁,佢喺《唐伯虎點秋香》中演嘅「石榴姐」,可以話係醜角佼佼者,「石榴姐」即刻廣為人識。仲有參演《豬扒大聯盟》嘅大美人李嘉欣同莫文蔚、《少林足球》嘅趙薇等,都願意放低美貌,演嘅醜角令人津津樂道,成為當時熱門討論話題。

放低可愛形象做醜女!

身形嬌小嘅樂瞳之前喺劇入面都係以可愛做形象,做親都係可愛、靚女𡃁妹。今次佢唔介意放低可愛一面,喺無綫新劇《為食神探》入面飾演又黑又有汗斑,仲成身鹹魚味嘅「鹹魚妹」,雖然佢出鏡唔多,不過已經有不少觀眾留意到佢,獲網友大讚勇於嘗試,永遠支持佢。亦有網民笑佢滿面油光,醜到冇朋友!

醜角早死名留千古

《為》中樂瞳飾演一個皮膚黑黑嘅鹹魚妹小蓮,經過嘅地方都留低一陣鹹魚味,面上仲有幾點汗斑添,可以話係個不折不扣嘅村姑。雖然佢很醜,但就好溫柔,遇到個又有錢又叻嘅力勤(楊明飾),而且仲係真心愛佢。不過小蓮醜到自己都唔敢相信可以搵到真愛,暗地裏搵私家偵探查力勤。雖然查明力勤對佢真心真意,不過小蓮個角色都係悲哀嘅,今晚仲會畀人害死咗。網友就話:「小蓮咁快死可能對樂瞳嚟講係好事,因為佢個醜樣唔會留在觀眾心中咁耐,期待佢下一套靚女劇。」

小蓮個角色係樂瞳咁多年演戲生涯入面最醜嘅一個,樂瞳講過試造形時幾乎認唔到自己,雖然佢覺得好新鮮,不過有少少接受唔到,搞到自卑感大增。樂瞳今次咁大犧牲,網民都希望個醜角可以為佢嘅演藝事業帶來一番新景象,等大家可以唔睇佢個靚樣專心留意佢嘅演技。

網民熱話

蕤x:成日都演靚樣,其實會留意唔到演技。嘗試唔同角色,也是豐富個人所得。

Wixxsor Lxx: 都係時候轉一轉,樂小姐我撑妳,努力,加油。

Mxx Wxh Lxx :真的認不出,做演員甚麼角色都扮演得正!

Ka Wai Stxxxen Fxxg: 果然是認唔到,滿面油妹!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!