網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月26日 星期一

全家唔同國籍 周國賢旅行過海關勁尷尬 __,周國賢,

Endy唱咗好多寫畀其他歌手嘅歌。歌手周國賢(Endy)在會展舉行音樂會,身穿白T黑褲的他以「污糟妝」現身,甫開始就自彈自唱多首寫給別人的作品,包括陳奕迅的《張氏情歌》、周柏豪的《夠鐘》等歌,唱完之後,他開腔表示:「今日個rundown幾罕有,大家係咪唔識啲歌?我會唱寫畀好多歌手嘅歌,包括謝霆鋒、何韻詩、楊千嬅,希望可以同大家分享,以下呢首歌我好鍾意,都有少少後悔畀咗佢,不過我唔夠佢高音。」接着他 ...


Endy唱咗好多寫畀其他歌手嘅歌。

歌手周國賢(Endy)在會展舉行音樂會,身穿白T黑褲的他以「污糟妝」現身,甫開始就自彈自唱多首寫給別人的作品,包括陳奕迅的《張氏情歌》、周柏豪的《夠鐘》等歌,唱完之後,他開腔表示:「今日個rundown幾罕有,大家係咪唔識啲歌?我會唱寫畀好多歌手嘅歌,包括謝霆鋒、何韻詩、楊千嬅,希望可以同大家分享,以下呢首歌我好鍾意,都有少少後悔畀咗佢,不過我唔夠佢高音。」接着他唱出寫給麥浚龍的《True Romance》。

屋企係聯合國?

接着在唱出《今生不回家》前,Endy分享其真人真事:「你哋當笑話聽啦,我媽咪新加坡人,老婆係韓國人,我喺紐西蘭長大,有紐西蘭護照,我爸爸係攞BNO,媽媽攞新加坡護照,老婆攞韓國護照,我同啲女就攞紐西蘭護照,去親旅行過關啲人就問『你哋係邊個旅行團嚟㗎?』我哋次次都好尷尬,所以依家都會去counter同人講定我哋係一家人。」

睇卡通片睇到喊

之後他又自爆小秘密:「我好鍾意睇卡通片,有個心願,係好熟嘅朋友先會知,其實我唔知仲會唱幾多年歌,已經為未來鋪路,如果有一日唔唱歌,我係會畫動畫,我由細到大都好鍾意宮崎駿,佢嗰啲唔係卡通片,佢嘅好作品係一粒種子埋喺一個人身上,散播深奧而用文字表達唔到嘅訊息。我離開香港兩、三年,睇咗好多卡通片,好多大電影係好,但我心裏面想做一啲畀小朋友睇嘅嘢,依家啲小朋友可能唔聽我哋啲歌,可能畫畫會易明啲。」他亦謂試過睇卡通片睇到喊,之後便唱出《Children Song》。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!