掃呢頁CODE去手機

2016年9月19日 星期一

【首認與林峯戀情】李彩華揭金融才俊男友 帶女返家偷歡 __,林峯,李彩華,

前有線主播劉明軒,早前獨家對《蘋果》透露同保險高層王傲山離婚原因,更大爆男方一年內三次趕自己出門口。(新聞連結:http://bit.ly/2d7ga6N)身為王傲山舊愛嘅李彩華(Rain),之前都試過同呢位Ex隔空開火,對於劉明軒俾王傲山趕出家門,李彩華當時靚抽話:「咁又無話有冇沉冤得雪嘅,我從來都係正義嘅朋友,寧願人負我,我都唔負人。」32歲嘅Rain,日前喺有線節目《往事.並不如煙之情書》, ...


前有線主播劉明軒,早前獨家對《蘋果》透露同保險高層王傲山離婚原因,更大爆男方一年內三次趕自己出門口。(新聞連結:http://bit.ly/2d7ga6N )身為王傲山舊愛嘅李彩華(Rain),之前都試過同呢位Ex隔空開火,對於劉明軒俾王傲山趕出家門,李彩華當時靚抽話:「咁又無話有冇沉冤得雪嘅,我從來都係正義嘅朋友,寧願人負我,我都唔負人。」32歲嘅Rain,日前喺有線節目《往事.並不如煙之情書》,就公開分享佢嘅兩段情。Rain喺節目中首先披露當年佢同林峯嘅戀情:「當年拍戲佢(林峯)對我呵護備至,我好快就知道佢對我有好感。記得有一場戲我跌傷咗,佢好擔心,放工仲打電話嚟關心我。佢知道我鍾意食嘢,就買好多零食畀我,無幾耐我哋就開始拍拖。當時係 puppy love,單純地喜歡大家,無諗太多將來。」Rain又指當年有見過家長,又大讚林峯屋企人好友善。可惜呢段關係只維持咗半年,隨着男方轉戰內地,呢段感情就不了了之。儘管覺得可惜,但Rain依然好大方祝福林峯搵到另一半,希望佢哋幸福美滿。經歷感情路上一波三折,Rain喺節目中就好欷歔咁話:「曾經覺得愛情係好真誠,但慢慢發現原來係好兒戲。」呢個時候,Rain話題一轉,輪到評價吓佢做「金融才俊」嘅前度,Rain話自己太後知後覺而俾人「劈腿」同公開指罵:「曾經有一次我出外工作,男友設法叫司機同女傭離開屋企,之後因為女傭太攰要返去,先發現原來屋企有另一個女人。原來一個外表斯文嘅君子,心底裡可以咁黑暗。」Rain笑言以前自己太天真,未了解清楚就同人拍拖,經歷感情傷痛令佢成長,唔會再輕易相信甜言蜜語。o依家嘅佢只希望搵到一個有共同信仰、善良嘅伴侶,可以穩定發展。

Rain大方祝福林峯搵到另一半,但就冇開名爆另一前度試過偷食。(資料圖片) Rain認林峯係自己嘅Puppy Love。(資料圖片) Rain同王傲山。(資料圖片)
李彩華同闊少Derek搭膊頭漫步大坑 李彩華與緋聞男友蕭定一合照時扭扭擰擰。 李彩華時裝騷同緋聞男友丁子高陪同進場。

鍾意就快D Share啦!