掃呢頁CODE去手機

2016年9月19日 星期一

對張致恒徹底失望 莊端兒喊住嗌斬纜 __,張致恒,莊端兒,

莊端兒坦言對張致恒「好失望」,好決絕話唔會翻撻!(資料圖片)藝人張致恒(Steven)被《東網》踢爆背住女友莊端兒「偷食」台妹Doris,形象再一次「破產」的Steven今日透過短訊回覆《東網》表示:「唔會再回應。」冇眼睇Steven新歡而莊端兒對於Steven再次傷害她,接受電話訪問時,忍不住痛哭說:「有聯絡過(Steven)。(對Steven係咪好失望?)真係好失望,我可以好肯定答你,今次冇機 ...


莊端兒坦言對張致恒「好失望」,好決絕話唔會翻撻!(資料圖片)

藝人張致恒(Steven)被《東網》踢爆背住女友莊端兒「偷食」台妹Doris,形象再一次「破產」的Steven今日透過短訊回覆《東網》表示:「唔會再回應。」

冇眼睇Steven新歡

而莊端兒對於Steven再次傷害她,接受電話訪問時,忍不住痛哭說:「有聯絡過(Steven)。(對Steven係咪好失望?)真係好失望,我可以好肯定答你,今次冇機會翻撻,因為今次真係斬纜!(但之前先影到你同Steven好恩愛行街?)你哋話咩就咩啦,我對佢新女友冇睇法,因為我冇睇,唔想睇。」

有WhatsApp聯絡

至於跟Steven通電話時談及甚麼?莊端兒謂:「因為我自己有少少疑問,所以就喺WhatsApp同佢傾咗兩句,其實呢啲都係我哋私人感情嘢,佢都答咗你哋,其實我都冇話挽唔挽回喇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!