掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

熱褲背心女洗車 網民想為佢買車 __,

有洗車公司聘請衣着性感的年輕女子洗車。(facebook專頁「車萃谷」圖片)香港人生活繁忙,不少車主都未必有時間自己洗車,所以不少人都會將座駕交給洗車公司清潔。說起洗車職員,一般人都會想起穿着污糟制服的男人,但你又有無想過性感女士都會幫人洗車?近日facebook專頁「車萃谷」上載了三張圖片,有洗車公司聘請衣着性感女子洗車。圖片所見,一名女子穿着吊帶背心及熱褲,拿着水槍正在洗車。有網民看過圖片後表 ...




其他影片:>>






有洗車公司聘請衣着性感的年輕女子洗車。(facebook專頁「車萃谷」圖片)

香港人生活繁忙,不少車主都未必有時間自己洗車,所以不少人都會將座駕交給洗車公司清潔。說起洗車職員,一般人都會想起穿着污糟制服的男人,但你又有無想過性感女士都會幫人洗車?

近日facebook專頁「車萃谷」上載了三張圖片,有洗車公司聘請衣着性感女子洗車。圖片所見,一名女子穿着吊帶背心及熱褲,拿着水槍正在洗車。有網民看過圖片後表示,「為咗佢我決定買車」、「呢間洗車屋實好生意!」,也有網民擔心該名女子,「日日咁着拖鞋洗車,會唔會有灰甲架」,也有網民批評,「個女仔好慘,俾人咁評論,人地都係普普通通咁返工」。

網民有話說

Cecilia Cat :個女仔好慘,俾人咁評論,人地都係普普通通咁返工,無咩問題

Ck Chan :日日咁着拖鞋洗車,會唔會有灰甲架

Dicky Yip :為咗佢我決定買車

Hing Nan :嘩!呢間洗車屋實好生意!

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!