網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月28日 星期三

【雪山驚魂】鄧健泓加國影婚照險出車禍 __,鄧健泓,

鄧健泓同石詠莉早前去咗加拿大班夫影婚照同唱片封套,仲差啲出意外,認真驚險。歌手石詠莉(Sukie)與男友鄧健泓(Patrick)一起製作第二張Hi-Fi碟,新碟於今日正式上市。兩人親力親為製作專輯,去年11月更前往加拿大的班夫(Banff)影婚紗相兼唱片封套,並發生不少難忘事。瞓雪地影相凍傷他們本以為當地陽光普照,但到埗後竟然漫天風雪,Patrick笑言:「原本封套嘅諗法並唔係冬日感覺,係諗住Su ...


鄧健泓同石詠莉早前去咗加拿大班夫影婚照同唱片封套,仲差啲出意外,認真驚險。

歌手石詠莉(Sukie)與男友鄧健泓(Patrick)一起製作第二張Hi-Fi碟,新碟於今日正式上市。兩人親力親為製作專輯,去年11月更前往加拿大的班夫(Banff)影婚紗相兼唱片封套,並發生不少難忘事。

瞓雪地影相凍傷

他們本以為當地陽光普照,但到埗後竟然漫天風雪,Patrick笑言:「原本封套嘅諗法並唔係冬日感覺,係諗住Sukie着短褲小背心,有啲牛仔Look喺Highway影,點知氣溫預計唔到,我哋就由夏天變成冬天嘅感覺。」雖然加拿大非常寒冷,但兼任攝影師的Patrick依舊專業,不但冇戴手套,更瞓雪地為女友影相,結果凍到雙手發黑及爆裂,令Sukie十分心痛。

此外,更發生了一段上山驚魂嚇親Sukie,她表示:「嗰日我哋諗住去某個地方影封套,要揸車上山先去到目的地,點知前一晚落雪,落雪同天氣凍搞到路面結咗冰,我哋架車又係前驅車,塞咗喺條斜路度,一鬆油架車就滑落去,但一踩油架車又唔去,仲爭啲撞到前面架車同後面架車。最驚險係對面線架車落山,好似冇Brake咁迎頭衝落嚟,同我哋架車係貼住過,好鬼驚,但好彩冇事!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!