網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月24日 星期六

莊端兒出入愛巢 張致恒死撐訛稱已搬走 __,張致恒,莊端兒,

張致恒雖然死撐話搬走咗唔再住牛池灣。張致恒(Steven)被《東網》踢爆背正印女友莊端兒(Xenia)「偷食」台灣妹Doris,東窗事發後,Xenia聲淚俱下辯稱兩人早已分手數月,但原來所謂的分手係掟煲唔掟蓋,昨日下午,Xenia更披頭散髮離開與Steven同居愛巢。對於Xenia被撞破繼續出入同居愛巢,Steven為補鑊急認自己已搬走;記者再追問他們是否復合時,他說:「嗰度係Xenia屋企,唔好 ...




其他影片:>>






張致恒雖然死撐話搬走咗唔再住牛池灣。

張致恒(Steven)被《東網》踢爆背正印女友莊端兒(Xenia)「偷食」台灣妹Doris,東窗事發後,Xenia聲淚俱下辯稱兩人早已分手數月,但原來所謂的分手係掟煲唔掟蓋,昨日下午,Xenia更披頭散髮離開與Steven同居愛巢。

對於Xenia被撞破繼續出入同居愛巢,Steven為補鑊急認自己已搬走;記者再追問他們是否復合時,他說:「嗰度係Xenia屋企,唔好再騷擾佢啦,因為我哋分咗手,所以我已經搬走咗。」但事實《東網》之前追蹤Steven於將軍澳和Doris短聚後離開,當時他是乘的士返回牛池灣愛巢,加上Steven好友邵子風亦在前日下午4時多到訪上址,Steven已搬走之說似乎並不成立。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!