掃呢頁CODE去手機

2016年9月15日 星期四

古惑女美國治乳癌皮膚癌崩潰 陳秀茹病後重生 __,癌,陳秀茹,

古惑女美國治乳癌皮膚癌崩潰 陳秀茹病後重生現年38歲、曾演出電影《古惑仔之人在江湖》的陳秀茹(Suki),淡出娛樂圈近十年,現移居美國,去年底返港透露左胸有良性水瘤。以為避過一劫,怎料今年7月,Suki再發現乳房有異常硬塊,經化驗後證實患上乳癌,並同時發現下巴位置有皮膚癌,Suki在電話中嘆謂:「最辛苦真係食藥,嘔嘅程度簡直令人崩潰!」不過Suki仍懂苦中作樂,裝義乳時向醫生謂「大啲啲都唔介意。」 ...


古惑女美國治乳癌皮膚癌崩潰 陳秀茹病後重生

現年38歲、曾演出電影《古惑仔之人在江湖》的陳秀茹(Suki),淡出娛樂圈近十年,現移居美國,去年底返港透露左胸有良性水瘤。以為避過一劫,怎料今年7月,Suki再發現乳房有異常硬塊,經化驗後證實患上乳癌,並同時發現下巴位置有皮膚癌,Suki在電話中嘆謂:「最辛苦真係食藥,嘔嘅程度簡直令人崩潰!」不過Suki仍懂苦中作樂,裝義乳時向醫生謂「大啲啲都唔介意。」



【積極抗癌】

■證實患上乳癌及皮膚癌的陳秀茹,現正於美國西雅圖接受治療,她表示會積極面對。

互聯網圖片



【亞姐出身】

■17歲參選95年亞姐的陳秀茹,出道時有「翻版鍾楚紅」之稱。資料圖片



■面對龐大的醫藥費,陳秀茹幸得已分居的外籍丈夫Andy幫忙。資料圖片

據悉陳秀茹現正身在美國西雅圖一間醫院接受治療,上月中已切除胸部癌細胞組織,並裝上義乳。Suki日前接受本報電話訪問,坦言最初發現時好驚,她說:「絕對係好驚有成三、四粒好似一個波咁嘅癌細胞腫瘤。但人生都要面對,希望努力啲啦,做人最緊要開心。其實上年發現時只係水瘤,當時話已經冇事,但好不幸我再有,而且已經變咗癌細胞,呢啲冇得改變……我仲要唔止有乳癌,仲有skin cancer(皮膚癌),下巴底有異常,遲啲會用laser刮咗佢,醫生話應該冇疤痕。」



【山雞女友】

■陳秀茹96年拍電影《古惑仔之人在江湖》,飾演陳小春女友。



■陳秀茹感激眾好友在她患病時,經常鼓勵及在生活上照顧她。

前夫幫補醫療費問到醫藥費能否負擔?Suki說:「醫藥費好貴,好彩我都有啲積蓄,好幸運囉。」她還自爆與建築師老公Andy已經分居一段時間,幸對方仍有幫忙負擔部份醫療費用:「我哋分咗居,佢係我人生裏面遇到嘅好男人,雖然已經唔係夫婦,但多謝佢一直扶持我。」Suki還感激一班好朋友的鼓勵和照顧,她說:「喺外國冇親人,呢班朋友真係好難得。講真,我直情係崩潰,冇可能自己撐,佢哋日日輪流嚟照顧我,帶湯飯、沖涼、洗面、𠱁我啦,冇佢哋真係過唔到呢一關,我係好好彩。」問到此刻最大心願?她說:「之前出嗰本食譜《Crazy & Passionate Healthy Cooking》喺美國賣咗過萬本,嚟緊會再推出一本愛情小說《Last Call》同第二本烹飪書,希望都會成功。」

採訪:嵐山


鍾意就快D Share啦!