掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

【勁花生】唔開名圍插!洪卓立爆被藐辛酸 __,洪卓立,

到底佢哋講緊邊個呢?真係好耐人尋味!因為一張流出嘅合照,同埋因為三千蚊港紙嘅騷價,公關界嘅鄭紹康同歌唱界嘅蘇永康爆發咗一場口水戰,而最新發展,係佢哋大家都話搵律師,感覺愈搞愈大咁。不過呢場戰爭,並唔只係兩個人嘅戰爭,仲有成班花生友加入戰團。話說藝人張致恒喺社交網上載咗呢場「雙康大戰」嘅報道,仲留言話:「買咗大量花生...食完自己種...長食長有啊喂!」而當呢個留言一出,反應就熱烈喇,洪卓立忽然有感 ...


到底佢哋講緊邊個呢?真係好耐人尋味!

因為一張流出嘅合照,同埋因為三千蚊港紙嘅騷價,公關界嘅鄭紹康同歌唱界嘅蘇永康爆發咗一場口水戰,而最新發展,係佢哋大家都話搵律師,感覺愈搞愈大咁。

不過呢場戰爭,並唔只係兩個人嘅戰爭,仲有成班花生友加入戰團。話說藝人張致恒喺社交網上載咗呢場「雙康大戰」嘅報道,仲留言話:「買咗大量花生...食完自己種...長食長有啊喂!」而當呢個留言一出,反應就熱烈喇,洪卓立忽然有感而發,突然之間喺度想當年,呢個時候,張致恒都嚟個和應,話自己都好記得。咁意有所指嘅對話,當然引發大家無限嘅好奇心啦,黃偉文就留名話好想知咩事,呢個時候洪卓立就爆料喇,雖然佢冇指名講緊邊個,但係「花生度」絕對爆燈。

洪卓立留言:「話說有人好臨時地叫mani(霍汶希)幫手交人去個中環的酒會還是event,藝人們自己負責妝頭車,都理所當然,因為不紅的藝人需要曝光嘛。其實不求什(甚)麼,就只為門口記者一張多數不登出來的合照嘛。幾個臨時又不紅的演員去到了門口,導演知道你來了,但眼尾都不看你一眼,完全不打招呼,不安排記者拍照,不安排企位什(甚)麼,對白也沒有,當然飯盒也不會有,我猜演員們在門口等了沒有45都有30分鐘,最後幾位臨時演員大膽地自行離開,到今時今日都沒有人『發現』。幾位準備好的臨時演員無用武之地,但離開了,反而滿是歡喜。」

嘩!個故事咁精彩,黃偉文都忍唔住致敬。不過唔代表呢場戰爭就咁完咗,就連張致恒嘅女友莊端兒都加入戰團,唔開名狂鬧人,真係好想知佢哋講緊邊個咯。

莊端兒嘅留言就咁嘅:「大前提係要佢識囉...唔通識如來神掌要話佢知咩!?做人基本禮貌都冇!真係要多謝阿公(蘇永康)!咁多年嚟第一次見咁多人會唔理件事插左(咗)同一個人先。阿公直情型爆唔理之後條友講咩都好啦,條新聞一出咁多人插都知咩事犯眾憎!」

「話說朋友一直同佢公司2位家姐一齊玩開,唔係藝人,咁咩event都係(喺)vvip入面玩,咁好多時仲一齊食野(嘢)添,唔知你咩人,家姐係到(喺度)又見你一齊食野(嘢)咪搵話題R水吹囉!家姐唔係到(喺度)你又唔係紅星即刻變臉囉!做得佢主人d朋友都唔差得去邊講真佢自己主人嘅朋友都唔俾(畀)面,幾廿歲人要俾(畀)人開名仲要加圍插!檢討下(吓)」

嘩!真係成地花生喎...不過唔好意思,呢啲花生碎好快就畀人清理咗,話說張致恒已經將呢個post delete咗...佢點解咁做呢?又真係幾耐人尋味喎。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!