掃呢頁CODE去手機

2016年9月15日 星期四

紐約時裝周:卿卿畀餅印大女搶「峰」頭 __,卿卿,葉玉卿,

婚後移居美國專心相夫教子的性感女神葉玉卿,日前帶同17歲大女胡芷欣(Victoria)現身紐約時裝周,首度出席時裝騷的Victoria穿上低胸晚裝索爆登場,搶盡媽咪風頭。葉玉卿雖然長居美國,卻甚少出席紐約時裝周,日前竟罕有地帶同大女見世面。卿卿盛裝打扮到場,穿上TubeDress的她收起豐滿身材,反而被囡囡Victoria搶盡焦點。遺傳了媽咪優良基因的Victoria,以金色貼身低胸晚裝裙谷胸示人 ...


婚後移居美國專心相夫教子的性感女神葉玉卿,日前帶同17歲大女胡芷欣(Victoria)現身紐約時裝周,首度出席時裝騷的Victoria穿上低胸晚裝索爆登場,搶盡媽咪風頭。

葉玉卿雖然長居美國,卻甚少出席紐約時裝周,日前竟罕有地帶同大女見世面。卿卿盛裝打扮到場,穿上Tube Dress的她收起豐滿身材,反而被囡囡Victoria搶盡焦點。遺傳了媽咪優良基因的Victoria,以金色貼身低胸晚裝裙谷胸示人,完美身段表露無遺。

每日瞓得三、四個鐘

卿卿透露與女兒分別帶同朋友前往睇騷:「今次係去捧老友場,平時好少去時裝騷,我都唔係緊貼潮流嘅人。今次都好開心阿女肯陪我去,依家佢呢個年齡好多時都陪朋友,難得仲黐媽咪。」女兒索爆現身,卿卿卻表示女兒未係最佳狀態:「佢啱啱開學又要預備入大學嘅考試,好忙,忙到每日都只係瞓得三、四個鐘,所以都唔係好靚,狀態唔係咁好。(件衫係你揀畀佢?)佢同朋友仔一齊去買,不過試衫時都有影啲相畀我問我意見。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!