掃呢頁CODE去手機

2016年9月7日 星期三

王賢誌:名人:王賢誌希望謝賢快啲康復 __,王賢誌,謝賢,

謝賢(小圖)早前喺深圳撞車,王賢誌就祝佢快啲好番。東華三院副主席王賢誌舉辦《鬧市中尋寶東華三院文物館黃昏茶聚》,並廣邀好友出席,他表示博物館百年前是廣華醫院的正式大堂,如今已成歷史古蹟,笑言不太多人知道廣華醫院的內部有如此古式古香的建築。王賢誌透露廣華醫院將逐步翻新及重建,但由於會一直保持原有服務,故需要花十年八載來修葺,他說:「呢幾年文物館會閉館,到我後年做主席都未開返,所以趁今個月仲有得睇,就 ...




其他影片:>>






謝賢(小圖)早前喺深圳撞車,王賢誌就祝佢快啲好番。

東華三院副主席王賢誌舉辦《鬧市中尋寶 東華三院文物館黃昏茶聚》,並廣邀好友出席,他表示博物館百年前是廣華醫院的正式大堂,如今已成歷史古蹟,笑言不太多人知道廣華醫院的內部有如此古式古香的建築。王賢誌透露廣華醫院將逐步翻新及重建,但由於會一直保持原有服務,故需要花十年八載來修葺,他說:「呢幾年文物館會閉館,到我後年做主席都未開返,所以趁今個月仲有得睇,就請朋友嚟參觀。(碌晒人情卡?)大家畀面,睇吓古仔。我啱啱先認識嘅林作,佢好鍾意歷史嘢,佢話好想睇。」

王賢誌又提到館內其中一塊牌匾「痌瘝片念」,是出自藝人謝賢祖父,即謝霆鋒及謝婷婷曾祖父謝焜彝的手筆,他是一名書法家及詩人,牌匾的意思是體恤民間的疾病、痛苦。問有否邀請謝賢一家出席?王賢誌坦言打算邀請,但謝賢正在拍《賭城群英會》。

提到謝賢於深圳發生車禍,他坦言會致電問候對方:「不過我都唔想騷擾佢。佢做過我產品嘅代言人,又係家族朋友,我對上一次見佢係媽媽生日會,佢嗰次話接咗劇要返內地拍,我相信佢OK嘅。(80歲撞一撞喎!)希望佢快啲康復,休息吓。依家咁熱,唔好話老人家,邊個人都辛苦,出晒汗。」他又表示霆鋒及婷婷都有工作在身,故未能出席,他笑言他們應該沒看過祖先的真迹。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!