網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月26日 星期一

拍肉蒲團求一脫成名 雷凱欣露兩點變老點 __,雷凱欣,

拍肉蒲團求一脫成名雷凱欣露兩點變老點想當年《3D肉蒲團》上影嘅時候,唔少人都話入場係為咗支持雷凱欣露兩點! 可惜個鏡頭得嗰2秒,真係睇得2點嚟,又睇唔切雷凱欣個樣,搞到雷神嬲嬲豬,曾一度淚灑當場。其實果往嘅《肉蒲團》電影都捧好過唔少女星,好似葉子楣、舒淇、李麗珍咁。 而雷凱欣之前都拍過三級片,不過佢就冇任何露點鏡頭。佢接《3D肉蒲團》決定豁出去露兩點,希望可以一脫成名!不過,嗰次一脫,竟然唔係好評 ...






  • 其他影片:>>






  • 拍肉蒲團求一脫成名 雷凱欣露兩點變老點
  • 想當年《3D肉蒲團》上影嘅時候,唔少人都話入場係為咗支持雷凱欣露兩點! 可惜個鏡頭得嗰2秒,真係睇得2點嚟,又睇唔切雷凱欣個樣,搞到雷神嬲嬲豬,曾一度淚灑當場。

    其實果往嘅《肉蒲團》電影都捧好過唔少女星,好似葉子楣、舒淇、李麗珍咁。 而雷凱欣之前都拍過三級片,不過佢就冇任何露點鏡頭。佢接《3D肉蒲團》決定豁出去露兩點,希望可以一脫成名!

    不過,嗰次一脫,竟然唔係好評如潮,而係一浪接一浪嘅劣評,更有人質疑雷神搵替身,因為上圍一向驚人嘅佢,喺呢場露點位竟然係平平冇奇。只能講一句︰雷神大,兩點小啦!

    鍾意就快D Share啦!