掃呢頁CODE去手機

2016年9月15日 星期四

【獨家】為朱凱迪拍宣傳片助選 黃翠如五妹勁有仙氣 __,翠如,黃翠如,

【短片】【獨家】為朱凱迪拍宣傳片助選黃翠如五妹勁有仙氣2016-09-1502:39:00HKT朱凱迪早前上載咗條名為《狐狸先生,幾多點?》短片助選,而女主角翠如BB五妹Ellen楊秀卓老師笑起上嚟同翠如BB有8成似「票王」朱凱迪翠如BB當年嘅清澀look黃家姊妹黃翠如曾經因為17歲嘅時候,喺《鏗鏘集》以一個中六預科學生身份,講五四運動、六四運動,嗰陣佢語帶哭音兼好無奈話:「呢種感覺…我哋好傷心。 ...


【短片】【獨家】為朱凱迪拍宣傳片助選 黃翠如五妹勁有仙氣

2016-09-15 02:39:00 HKT





朱凱迪早前上載咗條名為《狐狸先生,幾多點?》短片助選,而女主角翠如BB五妹Ellen



楊秀卓老師





笑起上嚟同翠如BB有8成似







「票王」朱凱迪



翠如BB當年嘅清澀look





黃家姊妹

黃翠如曾經因為17歲嘅時候,喺《鏗鏘集》以一個中六預科學生身份,講五四運動、六四運動,嗰陣佢語帶哭音兼好無奈話:「呢種感覺…我哋好傷心。你見到不斷咁有人死,死傷嘅人係無數。自己嘅軍隊,將自己國家未來嘅棟樑一個一個咁殺死,佢哋應該反思番以前五四運動發生啲乜嘢,唔應該再俾呢個歷史,再循環返嚟。」唔少人因為呢番說話,而封黃翠如做敢言女神。

估唔到敢言嘅唔止係黃翠如一個,噚日有讀者張先生報料,以高票當選新界西立法會議員嘅朱凱迪,一直以嚟都得到好多朋友嘅支持,而黃翠如嘅五妹Ellen,原來都有份幫朱凱迪拍咗條短片《狐狸先生,幾多點?》(YouTube連結: http://bit.ly/2cI8746 )。片中的狐狸先生,是著名視藝科老師楊秀卓先生——一頭長長銀髮,特立獨行的楊秀卓,從藝術界轉投教育界,再涉足電影,作品包括講述菜園村、從而反思發展與保育問題的獨立電影《1+1》及《N+N》等等。

張先生話呢片有好多人睇過,不過唔係好多人知道呢個故事:「Ellen係一個好低調嘅女仔,從來唔會自稱係『黃翠如個妹』,片中嘅導演小野同佢多次合作,攝影師羅豆都讚佢係難得一見,令人好想同佢影相嘅仙氣女神。」

查實呢條片上載咗去朱凱迪嘅fb嗰陣(fb連結: http://bit.ly/2bMxkb7 ),已經有人留言覺得女主角個樣好似黃翠如,呢條片嘅瀏覽人數高達45萬,亦超過2萬人留言、讚好同轉發,唔少網民直言為片中一句說話「應承我,唔好放棄,除非你敢講一句,你對一切已經再無感覺」而感動,有人仲留言叫朱凱迪加油,叫佢唔好放棄。

介紹番,黃翠如五妹Ellen,全名黃曉琪(Wong Hiu Ki),修讀中大藝術系,今年仲啱啱畢業。噚日《蘋果》曾經搵過Ellen,希望可以了解多啲呢件事,但係佢話:「唔好意思,我唔想做訪問,byebye!」就匆匆收線,之後喺Ellen嘅ig,見佢貼咗一張短片嘅cap圖,留言寫上朱凱迪3個字,似乎一切盡在不言中。

而家姐黃翠如對於阿妹為朱凱迪拍片助選回覆傳媒謂:「家人的每一個決定,我都會尊重,我愛他們,只要他們做自己喜歡做的事,我都支持,每個人都有權選擇自己的路和方向。」


鍾意就快D Share啦!