網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月28日 星期三

【婚後算帳】開門利是出手低 張名雅被爆濫派帖 __,張名雅,

【短片】【婚後算帳】開門利是出手低張名雅被爆濫派帖2016-09-2815:35:00HKT新娘當日出嫁,成手成身都係金,好有土豪feel。當日有9姊妹陪出嫁。今日有報道踢爆新郎嘅開門利是出手好奀!報道話班姊妹接到利是嗰陣,feel到入面個「餡」好厚,結果全疊都係一百蚊紙…前港姐冠軍張名雅,今個月9號高調嫁律師男友蔡錦豪,更喺洲際酒店筵開30幾圍,新娘當日頸上掛滿金豬牌同手戴三十幾對龍鳳鈪,由九個 ...


【短片】【婚後算帳】開門利是出手低 張名雅被爆濫派帖

2016-09-28 15:35:00 HKT



新娘當日出嫁,成手成身都係金,好有土豪feel。



當日有9姊妹陪出嫁。



今日有報道踢爆新郎嘅開門利是出手好奀!



報道話班姊妹接到利是嗰陣,feel到入面個「餡」好厚,結果全疊都係一百蚊紙…





前港姐冠軍張名雅,今個月9號高調嫁律師男友蔡錦豪,更喺洲際酒店筵開30幾圍,新娘當日頸上掛滿金豬牌同手戴三十幾對龍鳳鈪,由九個姊妹包括唐貝詩、何傲兒同陳庭欣陪出嫁,好架勢!

不過今日有周刊爆料,指張名雅喺婚禮上表面風光,但開門利是就只得$3,800,即係9個姊妹平均攤分,500蚊都冇,事後俾人唱新郎出手低。

至於新娘張名雅,亦俾人話濫派帖,唔熟嗰啲包括陳凱琳、蔡思貝、胡定欣同袁偉豪,通通有帖收,反而同張名雅喺《城寨英雄》做好姊妹嘅阮兒、陳芷尤同周麗欣,一律冇份收帖,有人就質疑張名雅派帖準則,係人紅先會有。

何傲兒接受《蘋果》就話:「呢啲嘢本來係一件開心嘅事,我唔回應咁錢嘅問題啦,總之係開心價,我哋做得好姐妹,我一定撐佢㗎!」


鍾意就快D Share啦!