掃呢頁CODE去手機

2016年9月2日 星期五

【感情騙子】與前妻復合誕女 郭政鴻同滕麗名拖拉一年先分手 __,滕麗名,郭政鴻,

「容易受傷的女人」滕麗名,喺13年就同圈外男友朱建昆(Matthew)結婚,正式做咗朱太,但其實滕麗名除咗同「不識時務」嘅魏駿傑有過一段情外,原來佢同前大台藝人郭政鴻都有一段唔開心嘅情路。講起阿滕嘅情史,一諗只會諗起佢同魏駿傑,但其實郭政鴻都傷得阿滕好深o架。是咁的,阿滕喺07年同拍拖9年嘅魏駿傑分手後,因為拍劇《野蠻奶奶大戰戈師奶》時,好快就搭上剛失婚嘅郭政鴻,雖然佢哋一直都冇認過拍拖,但係佢哋 ...




其他影片:>>






「容易受傷的女人」滕麗名,喺13年就同圈外男友朱建昆(Matthew)結婚,正式做咗朱太,但其實滕麗名除咗同「不識時務」嘅魏駿傑有過一段情外,原來佢同前大台藝人郭政鴻都有一段唔開心嘅情路。講起阿滕嘅情史,一諗只會諗起佢同魏駿傑,但其實郭政鴻都傷得阿滕好深o架。是咁的,阿滕喺07年同拍拖9年嘅魏駿傑分手後,因為拍劇《野蠻奶奶大戰戈師奶》時,好快就搭上剛失婚嘅郭政鴻,雖然佢哋一直都冇認過拍拖,但係佢哋拍拖根本就係圈中公開嘅秘密。之後佢哋再合作《桌球天王》,當時就俾人笑佢哋係寓工作於談情,除咗劇中4連咀外,阿滕仲公然幫男方搽太陽油,喺傳面前打情罵俏,兼且有周刊影男方去阿滕清水灣嘅新居落簾短聚㖭!正當大家都以為阿滕遇到真命天子,09年,郭政鴻被拍到同前妻李欣穎及一名9個月大的女嬰同行,三人一齊去中旅社替女嬰辦理回鄉證,申請表上女嬰的名字為郭X欣,有指郭政鴻於年半前翻撻李欣穎,並火速生下囡囡。最後阿滕同郭政鴻拖拖拉拉近一年,最後分手收場。

郭政鴻瞞住滕麗名同前妻復合兼生女,傷盡阿滕個心。 郭政鴻同滕麗名拍攝《桌球天王》時四連咀而撻着。(資料圖片) 寓拍拖於宣傳,當時兩人拍拖已是公開的秘密。(資料圖片)
郭政鴻同前妻李欣穎。(資料圖片) 阿滕最後喺13年同圈外男友Matthew結婚。(資料圖片) 身材火辣,仲入得廚房出得廳堂。郭生同魏生肯肯定係走寶。(資料圖片)
拍廣告毫不錫身。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!