掃呢頁CODE去手機

2016年9月28日 星期三

【灼嘴飛機包係點做】空姐試食即吐 陳浩民:條脷爛晒、口腔損咗 __,陳浩民,

【短片】【灼嘴飛機包係點做】空姐試食即吐陳浩民:條脷爛晒、口腔損咗2016-09-2816:55:00HKT陳浩民兩公婆食飛機餐嘅麵包灼傷送院,最恩愛嘅係…佢哋一個麵包兩份食,食埋先知個嘴被灼傷(新聞連結:http://bit.ly/2d5yaDd)!!!《蘋果》今朝聯絡Lisa,佢透過WeChat回覆:「我們坐在前排,麵包先發給我們,發現有問題後,馬上和空中服務員說了,麵包應該都收回,沒有派發給 ...


【短片】【灼嘴飛機包係點做】空姐試食即吐 陳浩民:條脷爛晒、口腔損咗

2016-09-28 16:55:00 HKT











陳浩民兩公婆食飛機餐嘅麵包灼傷送院,最恩愛嘅係…佢哋一個麵包兩份食,食埋先知個嘴被灼傷(新聞連結:http://bit.ly/2d5yaDd)!!!

《蘋果》今朝聯絡Lisa,佢透過WeChat回覆:「我們坐在前排,麵包先發給我們,發現有問題後,馬上和空中服務員說了,麵包應該都收回,沒有派發給其他乘客了…空姐自己都試了麵包,立馬吐了出來,證實麵包裡面有問題!」

Lisa表示老公浩民嘴巴好傷:「浩民吃後雖吐了出來,但嘴巴、舌頭爛了…我就喉嚨痛。」Lisa貼出嘅照片,見佢口腔有點紅腫。

浩民都喺We Chat話:「我同老婆上機點咗面包食,個包係唔熱嘅,各自咬咗一口,吞咗之後,但跟住個口開始爛,仲以為食咗wasabi包,我條脷爛晒,口腔損咗,好似食咗熱豆腐淥親咁,個包留低咗拎去化驗,航空公司話會查吓乜事,會畀我一個交代。」


鍾意就快D Share啦!