掃呢頁CODE去手機

2016年9月4日 星期日

唐詩詠:唐詩詠激罕晒長腿 瞓身挨住「洪」寶寶 __,唐詩詠,

唐詩詠罕有喺網上晒性感,今次突然攬住「洪」寶寶晒長腿真係勁吸睛!最佳好女友唐詩詠出活動時不時露腰露背性感示人,不過喺社交網就甚少晒性感照,今次都可謂令人刮目相看!一身家居Look着住超短褲嘅詩詠BB大騷白滑長腿,腳指都畀埋你睇!而佢就瞓喺張梳發上挨住「洪」…呀係一隻巨型熊公仔度,意態仲勁撩人!唔少網民都留言讚長腿,詩詠BB突然咁大方,唔止大家都有眼福,佢仲可以乘機同洪永城隔空傳情,仲有網民看透世事 ...




其他影片:>>






唐詩詠罕有喺網上晒性感,今次突然攬住「洪」寶寶晒長腿真係勁吸睛!

最佳好女友唐詩詠出活動時不時露腰露背性感示人,不過喺社交網就甚少晒性感照,今次都可謂令人刮目相看!

一身家居Look着住超短褲嘅詩詠BB大騷白滑長腿,腳指都畀埋你睇!而佢就瞓喺張梳發上挨住「洪」…呀係一隻巨型熊公仔度,意態仲勁撩人!唔少網民都留言讚長腿,詩詠BB突然咁大方,唔止大家都有眼福,佢仲可以乘機同洪永城隔空傳情,仲有網民看透世事,留言:「冧死『熊(洪)』仔」不過,唔知洪生見到有咩反應呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!