掃呢頁CODE去手機

2016年9月28日 星期三

【離奇案】陳浩民坐飛機吞麵包灼傷 唇起泡 落機即送院 __,陳浩民,

【短片】【離奇案】陳浩民坐飛機吞麵包灼傷唇起泡落機即送院2016-09-2817:48:00HKT大陸「離奇」案…食個包都會出事…多仔公陳浩民同大陸老婆蔣麗莎(Lisa)噚日喺北京出席活動,跟住就坐夜機到港,點知航機上用餐時,佢哋兩公婆分食咗一啖麵包就出事,浩民同Lisa個嘴都立即損咗,立即坐救護車轉送北大嶼山醫院急症室接受治療。Lisa噚日半夜將全程相片上載微博控訴,佢貼晒坐白車送院,同嘴唇爛晒 ...


【短片】【離奇案】陳浩民坐飛機吞麵包灼傷 唇起泡 落機即送院

2016-09-28 17:48:00 HKT













大陸「離奇」案…食個包都會出事…多仔公陳浩民同大陸老婆蔣麗莎(Lisa)噚日喺北京出席活動,跟住就坐夜機到港,點知航機上用餐時,佢哋兩公婆分食咗一啖麵包就出事,浩民同Lisa個嘴都立即損咗,立即坐救護車轉送北大嶼山醫院急症室接受治療。

Lisa噚日半夜將全程相片上載微博控訴,佢貼晒坐白車送院,同嘴唇爛晒兼醫生紙出嚟,仲有佢坐商務艙張登機證。Lisa喺微博留言:「有聽說過,吃一口航空公司派發的麵包,把整個裏全部灼傷,滿口起泡的嗎?第一次從飛機上直接上急救車,不會把胃燒傷吧,陳浩民你比我更慘。」

她po出就醫照同「肇事麵包」,診斷證明中以英文寫著「舌尖及下嘴唇內側疼痛且紅腫」,佢更翻出下唇拍下傷勢存證。

fans見狀擔心問「浩民怎麼樣了?」有網民質疑佢哋浪費資源:「吃個麵包能夠造成幾級灼傷?起了個小泡就叫救護車?」亦有網民覺得「覺得灼傷是小事,你去試試呀,有本事別叫救護車」。


鍾意就快D Share啦!