掃呢頁CODE去手機

2016年9月9日 星期五

張名雅:【比堅尼上場】名雅玩新郎「刑具」曝光 __,張名雅,

一班姊妹團已經ready好喇!前港姐張名雅今日下嫁律師男友Joe,今早就進行接新娘儀式,早前名雅曾下令要錫住老公仔,所以唔准玩核突遊戲,而姊妹團唔知會唔會放過佢哋呢?姊妹團之一的唐貝詩今日就喺fb上載其中一個玩新郎遊戲嘅照片,有幾張唇印印咗喺紙上,要新郎哥估邊個唇印係名雅嘅,如果估唔到將會有大懲罰,唔知最後JOE估唔估到呢?另外,仲有一張姊妹合照,各人都拎住一款「刑具」,有包住網嘅呼拉圈、最驚嘅係 ...


一班姊妹團已經ready好喇!

前港姐張名雅今日下嫁律師男友Joe,今早就進行接新娘儀式,早前名雅曾下令要錫住老公仔,所以唔准玩核突遊戲,而姊妹團唔知會唔會放過佢哋呢?姊妹團之一的唐貝詩今日就喺fb上載其中一個玩新郎遊戲嘅照片,有幾張唇印印咗喺紙上,要新郎哥估邊個唇印係名雅嘅,如果估唔到將會有大懲罰,唔知最後JOE估唔估到呢?

另外,仲有一張姊妹合照,各人都拎住一款「刑具」,有包住網嘅呼拉圈、最驚嘅係眾姊妹都手持一套比堅尼,而新娘就手持一張小丸子同花輪同學嘅版,似乎就係「愛的宣言」喇。

不過唐貝詩最後上載一張張名雅同JOE嘅斟茶相,相信兄弟團已經闖關成功。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!