掃呢頁CODE去手機

2016年9月17日 星期六

月圓之夜夠猖狂 姚子羚遭李施嬅強吻 __,李施嬅,李詩韻,姚子羚,

李施嬅(左)喺月圓之夜「獸性大發」,箍實姚子羚狼吻!「胡說八道會」時不時都會搞聚會,前排胡定欣失戀成班姊妹出晒嚟安慰佢,不過最近就少咗喇,因為胡杏兒要經常內地、香港兩邊走,「胡說八道會」未能齊腳。而中秋佳節當日,「胡」成員姚子羚同李施嬅就孖住慶祝節日,姚子羚喺Instagram上載咗張李施嬅開心到箍實佢強吻嘅相,留言話:「中秋月圓強吻之夜lovemylovelysis~happymidautumn ...




其他影片:>>






李施嬅(左)喺月圓之夜「獸性大發」,箍實姚子羚狼吻!

「胡說八道會」時不時都會搞聚會,前排胡定欣失戀成班姊妹出晒嚟安慰佢,不過最近就少咗喇,因為胡杏兒要經常內地、香港兩邊走,「胡說八道會」未能齊腳。而中秋佳節當日,「胡」成員姚子羚同李施嬅就孖住慶祝節日,姚子羚喺Instagram上載咗張李施嬅開心到箍實佢強吻嘅相,留言話:「中秋月圓強吻之夜 love my lovely sis~ happy mid autumn festival」呢對閨蜜認真Sweet!

李施嬅亦有上載另一張合照,原來連蔡卓妍(阿Sa)都有份出席,唔講唔知佢哋咁friend!三位美女齊齊大細路上身玩燈籠,阿Sa仲擺出勝利手勢,似乎玩得好開心噃!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!