掃呢頁CODE去手機

2016年9月11日 星期日

【等足十年!】同老竇鄭東漢同台演出 鄭中基演唱會暴龍哥上身 __,中基,孫東海,龍哥,鄭東漢,十年,鄭中基,

【短片】【等足十年!】同老竇鄭東漢同台演出鄭中基演唱會暴龍哥上身2016-09-1021:20:00HKT(攝影:沈健程)兩父子一齊玩音樂成長片段闊別十年,鄭中基嘅《鄭中基PLAYITAGAIN世界巡迴演唱會》演唱會,喺澳門開騷,除咗有鄭中基睇之外,仲有中基爸爸鄭東漢,因為佢哋兩父子同台演出,爸爸彈結他,中基就唱《浪子心聲》,中基話:「專登噴個頭灰色係襯返爸爸,《浪子心聲》對我嚟講好有意思,因為我 ...


【短片】【等足十年!】同老竇鄭東漢同台演出 鄭中基演唱會暴龍哥上身

2016-09-10 21:20:00 HKT



(攝影:沈健程)



兩父子一齊玩音樂







成長片段





闊別十年,鄭中基嘅《鄭中基PLAY IT AGAIN世界巡迴演唱會》演唱會,喺澳門開騷,除咗有鄭中基睇之外,仲有中基爸爸鄭東漢,因為佢哋兩父子同台演出,爸爸彈結他,中基就唱《浪子心聲》,中基話:「專登噴個頭灰色係襯返爸爸,《浪子心聲》對我嚟講好有意思,因為我第一次彈吉他就係學《浪子心聲》,三歲嘅時候,喺飯枱唱歌都係唱《浪子心聲》,每次都要等我唱完,屋企人先有得食飯,要多謝爸爸遺傳啲音樂天份畀我。」

中基之後又問爸爸講唔講兩句,起初鄭東漢都話唔講,但最後都話:「今日好高興,大家都知我做音樂差唔多做咗一世,o依家退咗休,但都可以同阿仔玩音樂。」中基又話同導演打賭爸爸唔會講嘢,但佢輸咗,而大螢幕仲播出中基嘅成長片段。

期間有觀眾大叫靚仔同叫佢暴龍哥,佢即時就扮暴龍哥把聲話:「乜我啲o靚喺度咩?又唔早講!」之後又同觀眾講:「有冇人由學生年代開始鍾意我,到o依家有咗自己家庭。」有唔少觀眾大叫。


鍾意就快D Share啦!