掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

陳是知咪嘴惡搞 賀公公夏春秋生日 __,秋生,黃秋生,

見到佢哋嘅惡搞片就覺得佢哋溫情無限又搞笑。資深藝人夏春秋即將踏入85歲,愛女吳君如貴為大忙人,深知自己啲期難度,所以佢決定「先發制人」,一早就上載定生日短片賀老竇夏春秋生日,而佢更派出囡囡陳是知,孖住外公夏春秋,齊齊拍咗條咪嘴惡搞片!一開場就見到是知對住鏡頭Chok樣咪嘴,表情夠晒投入,跟住佢就用手擋住鏡頭,鏡頭一轉,寶刀未老嘅夏春秋出場,佢跟住backgroundmusic擺甫士同點頭,就嚟85 ...




其他影片:>>






見到佢哋嘅惡搞片就覺得佢哋溫情無限又搞笑。

資深藝人夏春秋即將踏入85歲,愛女吳君如貴為大忙人,深知自己啲期難度,所以佢決定「先發制人」,一早就上載定生日短片賀老竇夏春秋生日,而佢更派出囡囡陳是知,孖住外公夏春秋,齊齊拍咗條咪嘴惡搞片!

一開場就見到是知對住鏡頭Chok樣咪嘴,表情夠晒投入,跟住佢就用手擋住鏡頭,鏡頭一轉,寶刀未老嘅夏春秋出場,佢跟住background music擺甫士同點頭,就嚟85歲都可以萌到爆,佢仲七情上面,擠眉弄眼兼伸脷,直頭搶晒是知鏡,最後就兩個人齊齊出現鏡頭前做結尾!難得夏春秋同是知一啲代溝都冇,仲可以孖住拍咪嘴片,心態keep住young,你係得嘅!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!