掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

名人:被蘇永康力數 鄭紹康搵律師傾偈 __,鄭紹康,蘇永康,

鄭紹康忽然指蘇永康有新劇,言語間似有所暗示。日前徐濠縈在Instagram私人戶口上載與剛出院的陳子聰及何超儀合照,但相片被流出,事後阿徐聲稱是被出賣,歌手蘇永康昨日在活動上暗示阿徐經理人兼公關鄭紹康牽涉其中,又指對方曾以3,000港元邀請自己出席活動,感覺受侮辱。今日鄭紹康由內地返港現身活動,問到有否跟蘇永康溝通?他說:「未溝通,但好多謝世界各地嘅朋友傳短訊慰問我。(蘇永康事後話相片事件係一場誤 ...




其他影片:>>






鄭紹康忽然指蘇永康有新劇,言語間似有所暗示。

日前徐濠縈在Instagram私人戶口上載與剛出院的陳子聰及何超儀合照,但相片被流出,事後阿徐聲稱是被出賣,歌手蘇永康昨日在活動上暗示阿徐經理人兼公關鄭紹康牽涉其中,又指對方曾以3,000港元邀請自己出席活動,感覺受侮辱。

今日鄭紹康由內地返港現身活動,問到有否跟蘇永康溝通?他說:「未溝通,但好多謝世界各地嘅朋友傳短訊慰問我。(蘇永康事後話相片事件係一場誤會?)我真係冇做過,我冇阿徐私人戶口,我好開心件事水落石出,算啦件事過咗去。(要佢道歉?)我哋move on。(因為三千蚊結怨?)係好耐之前嘅事,已經係幾年前,幾多錢我真係唔記得,如果佢為咗咁耐嘅事而唔開心,心裏面有條刺,我真係好遺憾,有好多嘢唔係淨係錢,有時係錢加埋其他優惠或禮物,唔同性質唔同日子,出場價都唔同。(佢話自己喺你心目中只係值三千?)唔會,每日有唔同價。(佢嗰日嘅價只值三千?)我冇咁講過。(你哋有私人恩怨?)清者自清。(以後會唔會再搵佢出活動?)呢個世界係緣,緣份個緣。(佢話你唔使關照佢?)隨緣。我想講作為一個負責任嘅公關,我係以客為本。(佢話太太都好熟知行情)依家唔係最輝煌年代。(會唔會搵中間人傾吓?)未諗呢啲。我有同阿徐溝通過,最緊要佢知唔係我。(擺和頭酒?)好呀!尋日都有律師打電話畀我,我未仔細研究,未諗到呢個問題。(唔排除採取法律行動?)要傾吓先,我係唔開心,因為對我誠信有問題(指影響)。(你有咩同佢講?)有人同我講佢嚟緊有劇,祝佢新劇收視高開。(佢乘機宣傳?)我冇講過。(時間太巧合?)我唔知。(再見尷唔尷尬?)睇情況,現場咁多人,想見都未必見到。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!