掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

【神的啟示?】胸霸蘇韻姿跣腳險出醜 __,蘇韻姿,

其實小編真心覺得,蘇韻姿愈戰愈勇。候選港姐5號佳麗蘇韻姿(Andrea)現身《2016香港小姐競選》決賽泳裝綵排,一眾準港姐以三點式配以三吋半高跟鞋亮相,Andrea更成功谷出招牌心形胸,惟出場時因不慎跣腳失平衡險跌倒,幸未有發生意外。講到不慎跣腳,Andrea表示:「係呀,聽日個騷有啲特別安排,場地會跣少少,都有少少擔心。(驚喺鏡頭前出醜?)都驚㗎,不過通常正式時都唔會有意外。」談到其今日身材最 ...


其實小編真心覺得,蘇韻姿愈戰愈勇。

候選港姐5號佳麗蘇韻姿(Andrea)現身《2016香港小姐競選》決賽泳裝綵排,一眾準港姐以三點式配以三吋半高跟鞋亮相,Andrea更成功谷出招牌心形胸,惟出場時因不慎跣腳失平衡險跌倒,幸未有發生意外。

講到不慎跣腳,Andrea表示:「係呀,聽日個騷有啲特別安排,場地會跣少少,都有少少擔心。(驚喺鏡頭前出醜?)都驚㗎,不過通常正式時都唔會有意外。」談到其今日身材最勁,成功搶過2號劉穎鏇(Tiffany)「峰」頭,對此Andrea說:「吓?Tiffany就最好(身材),自己冇特別減肥,叫做keep得住。佢咁高、線條又好,着衫好靚,后冠都戴得好靚。(戴后冠通常冇獎拎?)佢應該突破到。(睇好Tiffany?)係呀,佢着衫係好好睇。(對自己咁冇自信?)我有,佢高啫,我都有其他優勢,到時會有殺手鐧!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!