掃呢頁CODE去手機

2016年9月27日 星期二

何文田愛民邨鼠輩橫行 多戶捉到米奇嚇餐死 __,

愛民邨老鼠肆虐,多名網民近月都捕捉到老鼠。(「愛民邨OiManEstate」fb/網民IcecHo及MokKwokKit圖片)老鼠肆虐愛民邨!多名邨民本月內相繼捉到多隻老鼠,擔心邨內衞生出問題,有街坊在網上貼文,形容近兩年邨內鼠患加劇,有網民更稱數十年來都有見「米奇」出沒,已經「麻木晒」,曾向房署反映但未有改善。多名網民近日在facebook「愛民邨OiManEstate」群組貼文,指近月邨內老鼠 ...


愛民邨老鼠肆虐,多名網民近月都捕捉到老鼠。(「愛民邨 Oi Man Estate」fb / 網民Icec Ho及Mok Kwok Kit圖片)

老鼠肆虐愛民邨!多名邨民本月內相繼捉到多隻老鼠,擔心邨內衞生出問題,有街坊在網上貼文,形容近兩年邨內鼠患加劇,有網民更稱數十年來都有見「米奇」出沒,已經「麻木晒」,曾向房署反映但未有改善。

多名網民近日在facebook「愛民邨 Oi Man Estate」群組貼文,指近月邨內老鼠橫行,其中居於昭民樓的網民「Icec Ho」發文指,有老鼠由樓上騎樓跌入其單位,徹夜驚慄後,終成功以老鼠膠捕獲。居於頌民樓的網民「Mok Kwok Kit」亦指,單單在今個月內捉到3隻「米奇」,又形容「呢兩年嚴重咗好多」。

有昭民樓住戶則發貼指,本月初見走廊放有疑似老鼠藥,但只維持一段很短時間,據聞「怕有小朋友或者動物食咗」,所以收起,連告示都「搣埋」。

---------------------------------

※ 全新的《myVEGAS Lucky來了》手機遊戲,送你免費演唱會門票、澳門豪華住宿、中環高級食肆套餐! 免費玩、豪華賞!http://playluc.ky/mvlloncc


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!