網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月15日 星期四

【三個加埋成百歲】港姐鬥爆黑幕 蔡少芬再講梁佩瑚事件:好不知所謂 __,梁佩瑚,蔡少芬,港姐,

梁佩瑚日前喺有線節目爆當年選港姐黑幕,暗指同屆陳法蓉(Monica)疑違規為雜誌影相又扮委屈。沉默數日,陳法蓉日前(13號)終於爆seed,喺微博貼咗梁佩瑚爆選美黑幕嘅新聞短片,再貼文神回:「吃不到的葡萄是酸的。天下本無事,奈何多庸人自擾。唉…」句句落地有聲。事有湊巧,Monica好姊妹、同屬港姐出身嘅蔡少芬,同日於微博留言,聯手力抗梁佩瑚,寫道:「四個字-不知所謂!想當年,我拿季軍,我是從心笑出 ...




其他影片:>>






梁佩瑚日前喺有線節目爆當年選港姐黑幕,暗指同屆陳法蓉(Monica)疑違規為雜誌影相又扮委屈。沉默數日,陳法蓉日前(13號)終於爆seed,喺微博貼咗梁佩瑚爆選美黑幕嘅新聞短片,再貼文神回:「吃不到的葡萄是酸的。天下本無事,奈何多庸人自擾。唉…」句句落地有聲。事有湊巧,Monica好姊妹、同屬港姐出身嘅蔡少芬,同日於微博留言,聯手力抗梁佩瑚,寫道:「四個字-不知所謂!想當年,我拿季軍,我是從心笑出來!到現在,我還是哈…!知足常樂!」(新聞連結: http://bit.ly/2cFI3nk )同日就連洪欣都留言,話:「這種人,是活得太無聊,想借別人來宣傳自己吧。」即係咁,四位美女平時都謹言慎行,突然咁樣爆seed,其實好睇過馮盈盈爆粗,特別係當年曾與大劉劉鑾雄傳緋聞,當選後又搞咗個百萬生日派對嘅蔡少芬,佢寫呢句「不知所謂」、「我拿季軍,我是從心笑出來!」真係好爆囉。噚晚蔡少芬、古天樂、張智霖去咗旺角出席電影《S風暴》首映,問蔡少芬係咪好嬲?佢話:「唔係好嬲,嗰日我喺北京宣傳,瞓醒一開微博見到阿Mon咁講,覺得好不知所謂,唔使理,知足常樂。」蔡少芬話只係講自己感覺,「不知所謂」係對事唔係對人:「我嘅心態係開心就得,成件事好無奈,因為已經係20幾年前嘅嘢,都好奇怪,而且講出嚟冇意思,好似今日有人問我有冇睇香港小姐,其實都冇所謂,都唔緊要,最緊要唔好傷害人,因為講出嚟都冇乜意思,我都係想錫番阿Mon同支持佢。」問到會唔會了解真相?蔡少芬坦言:「唔會特別問。」咁識唔識梁佩瑚?佢話:「當然見過面,不過唔熟,大家都係藝人會識,不過冇機會認識,香港都有好多明星㗎嘛。」

陳法蓉:「吃不到的葡萄是酸的。天下本無事,奈何多庸人自擾。唉…」 蔡少芬:「四個字-不知所謂!想當年,我拿季軍,我是從心笑出來!到現在,我還是哈…!知足常樂!」
梁佩瑚:「冇回應!中秋節快樂!」 噚晚蔡少芬話:「我嘅心態係開心就得,成件事好無奈,因為已經係20幾年前嘅嘢,都好奇怪,而且講出嚟冇意思。」(攝影:沈健程)

鍾意就快D Share啦!