掃呢頁CODE去手機

2016年9月27日 星期二

克勤首次執導卡司強:人情牌都用咗幾十萬 __,克勤,李克勤,

嘩,都好難有套電影可以集齊晒呢堆演員啦!歌手李克勤為新歌《一個都不能少》在牛頭角大排檔拍攝MV,找來元華飾演大排檔老闆,惠英紅、劉玉翠、古明華飾演夥記,陳麗雲飾演洗碗,鄭家生飾演黑幫;MV其中一個場口,是講述鄭家生到大排檔搗亂。身為導演的克勤拍攝時十分認真,不時跟小紅姐等人商討拍攝情況,又不時睇Playback。壓力大到瞓唔着受訪時講到首次執導,克勤坦言很大壓力:「尋晚冇瞓過,(凌晨)四點幾就起咗 ...


嘩,都好難有套電影可以集齊晒呢堆演員歌手李克勤為新歌《一個都不能少》在牛頭角大排檔拍攝MV,找來元華飾演大排檔老闆,惠英紅、劉玉翠、古明華飾演夥記,陳麗雲飾演洗碗,鄭家生飾演黑幫;MV其中一個場口,是講述鄭家生到大排檔搗亂。身為導演的克勤拍攝時十分認真,不時跟小紅姐等人商討拍攝情況,又不時睇Playback。壓力大到瞓唔着受訪時講到首次執導,克勤坦言很大壓力:「尋晚冇瞓過,(凌晨)四點幾就起咗 ...


嘩,都好難有套電影可以集齊晒呢堆演員

歌手李克勤為新歌《一個都不能少》在牛頭角大排檔拍攝MV,找來元華飾演大排檔老闆,惠英紅、劉玉翠、古明華飾演夥記,陳麗雲飾演洗碗,鄭家生飾演黑幫;MV其中一個場口,是講述鄭家生到大排檔搗亂。身為導演的克勤拍攝時十分認真,不時跟小紅姐等人商討拍攝情況,又不時睇Playback。

壓力大到瞓唔着

受訪時講到首次執導,克勤坦言很大壓力:「尋晚冇瞓過,(凌晨)四點幾就起咗身。」他亦謂:「呢個MV啲事前準備功夫所花嘅時間,可能可以拍到7個MV。我同劉偉恆(MV另一導演)開咗一個星期會,因為第一次做導演想有啲唔同,我只會演出一個Shot,做紅姐(惠英紅)個仔。」講到邀請到影后惠英紅、金像獎最佳男配角元華等人演出,問是否出動友情牌?克勤坦言:「當然啦,點請得起?就算依家用人情牌都用咗(要使)幾十萬,個場本身諗住拍兩日,但驚會打風,所以睇吓今日拍唔拍得晒。」

演員不問酬勞

他亦謂很感激惠英紅:「本身淨係搵佢拍打我嘅shot,但同導演傾過之後,兩屆影后,冇理由淨係拍兩個shot,所以叫佢做埋女主角。今日每個演員都冇問過酬勞,都係象徵式收費,如果收足就唔可以成事,今日個啲(卡士)全部有朵:影后、最佳男、女配角,佢哋演技可以彌補我嘅不足。(拍住佢哋會唔會好大壓力?)好大壓力,因為佢哋係唔會有失誤,要幾多分淒涼、委屈、流淚,佢哋都係渾灑自如,係大壓力,但好有快感。(點樣多謝番佢哋?)請食飯,但要佢哋有期先。」他又謂與惠英紅及元華是第一次合作,並特別感謝惠英紅:「佢抽時間幫我,又唔嫌棄我新,好肯跟我嘅做法,希望做出嚟大家滿意。」他亦謂會花四至五日時間為MV做後期。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!