掃呢頁CODE去手機

2016年9月22日 星期四

【母愛成災】舒淇又唱又跳撩徐若瑄囝囝 __,舒淇,徐若瑄,

舒淇VSDalton,一個投入、一個雲遊!曾經係台灣三大「黃金盛女」嘅舒淇、林心如、徐若瑄,早兩日就甫完女神合照,三位靚女由盛女變人妻,而新婚冇耐嘅舒淇更舉晒杯話敬女人㖭!一直身處新加坡嘅徐若瑄,原來今次台灣之行仲帶埋囝囝Dalton,三位人妻之中唯一仲未宣布有孕嘅舒淇,一見到Dalton就母愛氾濫,仲攬實佢一齊唱歌仔!Auntie舒淇一手抱住Dalton,另一隻手就跟晒首兒歌嘅拍子揈嚟揈去,幾咁 ...




其他影片:>>






舒淇VS Dalton,一個投入、一個雲遊!

曾經係台灣三大「黃金盛女」嘅舒淇、林心如、徐若瑄,早兩日就甫完女神合照,三位靚女由盛女變人妻,而新婚冇耐嘅舒淇更舉晒杯話敬女人㖭!

一直身處新加坡嘅徐若瑄,原來今次台灣之行仲帶埋囝囝Dalton,三位人妻之中唯一仲未宣布有孕嘅舒淇,一見到Dalton就母愛氾濫,仲攬實佢一齊唱歌仔!Auntie舒淇一手抱住Dalton,另一隻手就跟晒首兒歌嘅拍子揈嚟揈去,幾咁投入,但係Dalton仔就冇咩表情咁左望右望。Auntie舒淇之後仲拍埋片,甫去社交網,並留言:「人生路就是一段刺激又平凡,熱情卻淡然的旅程~最重要的是⋯⋯相信 相扶 相知 相惜~」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!