網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月27日 星期二

孖美女笑住返酒店 謝天華見記者勁愕然 __,謝天華,

位妙齡美女,似乎仲愕然過謝天華。藝人謝天華有份主演的舞台劇《我和春天有個約會》日前在上海上演最後一場,單立文、胡蓓蔚、麥長青等專程飛往當地捧場。完成演出後,一眾舞台劇主演及工作人員齊齊去酒吧消遣兼打邊爐慶功。狂歡一輪之後,謝天華被發現與一名妙齡女子乘坐法拉利跑車一同返回酒店。一身黑衣裝扮嘅謝天華,全程表現低調,落咗車之後仲同個女仔有講有笑。不過當佢哋發現記者時,即顯得十分愕然。呢個時候,從後「趕到 ...


位妙齡美女,似乎仲愕然過謝天華。

藝人謝天華有份主演的舞台劇《我和春天有個約會》日前在上海上演最後一場,單立文、胡蓓蔚、麥長青等專程飛往當地捧場。完成演出後,一眾舞台劇主演及工作人員齊齊去酒吧消遣兼打邊爐慶功。

狂歡一輪之後,謝天華被發現與一名妙齡女子乘坐法拉利跑車一同返回酒店。一身黑衣裝扮嘅謝天華,全程表現低調,落咗車之後仲同個女仔有講有笑。不過當佢哋發現記者時,即顯得十分愕然。呢個時候,從後「趕到」嘅工作人員即為天華開路兼阻擋記者鏡頭,而妙齡女子就刻意同天華前後腳入酒店。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!