掃呢頁CODE去手機

2016年9月5日 星期一

生日神秘合體?謝霆鋒王菲前後腳返愛巢 __,霆鋒,王菲,謝霆鋒,

呢pair人半公開戀情,但係拍親拖都神神秘秘……上星期謝霆鋒剛度過36歲生日,生日當天就喺北京為《十二道鋒味》第三季錄影,開住工過生日,仲畀英皇集團主席楊受成突然現身獻花及送上生日祝福,搞到眼濕濕㖭。正當大家以為佢繼續做工作狂,但原來佢係趕住收工,返北京愛巢同女友王菲齊齊慶祝生日。據內地媒體報道,王菲本身係同幾位友人去餐廳,當中更有曾執導電視劇《將愛情進行到底》嘅導演張一白,席間王菲不時開懷大笑, ...


呢pair人半公開戀情,但係拍親拖都神神秘秘……

上星期謝霆鋒剛度過36歲生日,生日當天就喺北京為《十二道鋒味》第三季錄影,開住工過生日,仲畀英皇集團主席楊受成突然現身獻花及送上生日祝福,搞到眼濕濕㖭。正當大家以為佢繼續做工作狂,但原來佢係趕住收工,返北京愛巢同女友王菲齊齊慶祝生日。

據內地媒體報道,王菲本身係同幾位友人去餐廳,當中更有曾執導電視劇《將愛情進行到底》嘅導演張一白,席間王菲不時開懷大笑,又同好友玩電話,心情靚爆鏡。飯後一行人手翹手離開,行到附近酒店門口等座駕分頭走人,而王菲就返到去佢同霆鋒同居嘅愛巢,坐定定等壽星仔返歸。

雖然男主角霆鋒有工作在身,不過依然心繫女友,一拍完《十》錄影,就一支箭返愛巢,會合王菲一齊甜蜜慶生。兩個人慶祝生日都咁神秘,唔知王菲準備咗啲咩生日禮物畀愛郎呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!