掃呢頁CODE去手機

2016年9月11日 星期日

鄭中基:重提醉酒飛機鬧事 鄭中基認清身邊人 __,中基,鄭中基,

睇嚟呢件事對鄭中基都有好深嘅影響。歌手鄭中基(Ronald)相隔十年再開騷,假澳門威尼斯人舉行僅此一場的《PLAYITAGAIN世界巡迴演唱會澳門站》,台上播放他當年奪得香港電影金像獎最佳男配角獎時的得獎感言,之後他就唱出《八二十八八十八》,Ronald指這首歌與他很相似,並重提當年他飲醉酒在飛機上鬧事的經歷及感受,他說:「我細個已經會飲醉酒,嗰時年紀未過雙位數,培養咗浪子性格,但任性會出事,令我 ...


睇嚟呢件事對鄭中基都有好深嘅影響。

歌手鄭中基(Ronald)相隔十年再開騷,假澳門威尼斯人舉行僅此一場的《PLAY IT AGAIN世界巡迴演唱會澳門站》,台上播放他當年奪得香港電影金像獎最佳男配角獎時的得獎感言,之後他就唱出《八二十八八十八》,Ronald指這首歌與他很相似,並重提當年他飲醉酒在飛機上鬧事的經歷及感受,他說:「我細個已經會飲醉酒,嗰時年紀未過雙位數,培養咗浪子性格,但任性會出事,令我失去好多嘢,例如朋友、工作、錢,但呢個低潮對我係鍛煉。身邊好多我以為好Friend嘅人,突然唔見晒,或者好陌生,但有啲冇咩聯絡嘅,反而會打嚟支持我。所以我想借呢個時間多謝佢哋雪中送炭!」

他又特別點名多謝三個人,包括無綫高層曾勵珍、在場的谷德昭及校長譚詠麟:「第一個係曾勵珍,佢搵我入TVB拍劇同Variety show(綜藝節目)。第二個係谷德昭,問佢係咪覺得我靚仔所以搵我拍戲,佢唔出聲。之後係校長,佢有話我唔唱歌嘥咗。」之後唱出《真摯》表達對他們的謝意。去到Encore環節,Ronald走落台下繞場一周與觀眾握手。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!