掃呢頁CODE去手機

2016年9月9日 星期五

梁佩瑚:梁佩瑚爆選美黑幕 陳法蓉偷影周刊封面 __,梁佩瑚,選美,陳法蓉,

陳法蓉當年咁大膽!真唔真呀?前港姐季軍梁佩瑚日前現身有線節目《娛樂熱辣辣》,在爆料環節中大談當年選美黑幕,身為1989年港姐的她,披露和她同屆參選的陳法蓉違例拍攝周刊封面,事後更當眾落淚扮委屈!梁佩瑚自認操行麻麻梁佩瑚直指當年選美規矩嚴厲,佳麗們不准私下接受傳媒訪問,她表示:「當時有周刊搵我影封面,我唔敢應承,對方仲游說我話陳法蓉都拍咗,我話冇可能,點知後來真係見到佢做封面!」梁佩瑚指當年的保母手 ...




其他影片:>>






陳法蓉當年咁大膽!真唔真呀?

前港姐季軍梁佩瑚日前現身有線節目《娛樂熱辣辣》,在爆料環節中大談當年選美黑幕,身為1989年港姐的她,披露和她同屆參選的陳法蓉違例拍攝周刊封面,事後更當眾落淚扮委屈!

梁佩瑚自認操行麻麻

梁佩瑚直指當年選美規矩嚴厲,佳麗們不准私下接受傳媒訪問,她表示:「當時有周刊搵我影封面,我唔敢應承,對方仲游說我話陳法蓉都拍咗,我話冇可能,點知後來真係見到佢做封面!」梁佩瑚指當年的保母手執周刊封面與陳法蓉對質,陳法蓉自辯說是參選前為模特兒公司拍的舊相,還激動落淚,表現委屈。梁佩瑚笑道:「點知畀我哋發現佢崩咗嘅手指甲,同佢所謂舊相上嘅指甲一樣咁崩囉,估唔到可以咁複雜!」梁佩瑚又透露當年港姐保母更手執「操行簿」,用以記錄佳麗的表現供評判查閱,她說:「我認我操行麻麻,保母話我唔專心,成日匿喺廁所同男朋友講電話!」

楊玉梅有料爆

而亞姐方面亦有「操行簿」的安排,楊玉梅參選的1990年亞姐被指操行最差。楊玉梅亦受訪爆料:「同我同屆參選嘅有吳綺莉、施綺蓮、陳寶蓮等,我哋嗰屆好精彩架!有佳麗用鉸剪剪爛其它佳麗嘅衫,等佢出唔到場,又有人倒痕粉落人哋件衫度,等佢當眾出醜,仲有人打交,真係大開眼界!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!