掃呢頁CODE去手機

2016年9月30日 星期五

高鈞賢大陸發圍 日日吊威吔望上海買樓 __,大陸,高鈞賢,中國,

高鈞賢喺大陸拍《包青天》,成日吊威吔非常辛苦!近年北上發展的高鈞賢(Matthew)離開無綫兩年後,愈戰愈勇,於大陸頻頻吸金!現時Matthew則於無錫拍攝經典劇集《包青天》,飾演展昭一角。手臂損晒劇組每天拍攝超過十四小時,開劇至今更由頭打到尾,差不多每天都要吊威吔,Matthew更吊到手臂都損晒,相當辛苦!不過他都咬實牙根捱過去,而此劇尚有數天便煞科,Matthew謂:「都好值得,因為呢個係正版 ...


高鈞賢喺大陸拍《包青天》,成日吊威吔非常辛苦!

近年北上發展的高鈞賢(Matthew)離開無綫兩年後,愈戰愈勇,於大陸頻頻吸金!現時Matthew則於無錫拍攝經典劇集《包青天》,飾演展昭一角。

手臂損晒

劇組每天拍攝超過十四小時,開劇至今更由頭打到尾,差不多每天都要吊威吔,Matthew更吊到手臂都損晒,相當辛苦!不過他都咬實牙根捱過去,而此劇尚有數天便煞科,Matthew謂:「都好值得,因為呢個係正版展昭角色,全國都好關注呢套劇,所以辛苦得嚟都感滿足。」

香港上海兩邊住

拍完《包青天》後,Matthew會返港一會兒,之後便要再返大陸工作,他坦言之後都會於上海居住,方便工作。問到是否賺到錢買樓時,他謂:「都有計劃嘅,我都鍾意上海,而依好多工作都喺呢度,所以會香港同上海兩邊住,等我再努力啲先,依家上海啲樓都好貴,繼續儲多啲先。」

父母到大陸探班

Matthew於大陸大展拳腳,更有不少成績,之前他才獲雜誌《時尚芭莎》邀請拍攝,更與因大陸劇《瑯玡榜》及《偽裝者》爆紅的女星王鷗齊齊合作,頓時升格。此外,由於長時間於大陸工作,Matthew的父母都只好到大陸探班,他更百忙抽空帶父母周圍食好東西及遊覽一番。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!