掃呢頁CODE去手機

2016年9月15日 星期四

又蕩失路?馮德倫撲返港陪舒淇過中秋 __,馮德倫,舒淇,

馮德倫返咗嚟香港喇!中秋節團團圓圓喇喂!舒淇同馮德倫今個月3號,失驚無神喺布拉格拍攝電影期間宣布已婚,為大家帶來不少驚喜!而尋日,舒淇就喺捷克返港,不過,佢老公馮德倫就冇同佢行「孖咇」返嚟,留咗喺捷克工作做埋啲手尾,之但係,今日係中秋節,嗱~嗱~嗱~仲要係佢哋婚後第一個中秋節喎!馮德倫又點敢「失蹤」呢?!今日佢都喺捷克返咗嚟香港!大約下午3點45分,頭戴Cap帽及黑超、滿臉鬍鬚嘅馮德倫好瀟灑咁一支 ...


馮德倫返咗嚟香港喇!

中秋節團團圓圓喇喂!舒淇同馮德倫今個月3號,失驚無神喺布拉格拍攝電影期間宣布已婚,為大家帶來不少驚喜!而尋日,舒淇就喺捷克返港,不過,佢老公馮德倫就冇同佢行「孖咇」返嚟,留咗喺捷克工作做埋啲手尾,之但係,今日係中秋節,嗱~嗱~嗱~仲要係佢哋婚後第一個中秋節喎!馮德倫又點敢「失蹤」呢?!今日佢都喺捷克返咗嚟香港!

大約下午3點45分,頭戴Cap帽及黑超、滿臉鬍鬚嘅馮德倫好瀟灑咁一支公行出機場,冇行李跟身,而尋日佢老婆舒淇就冇戴婚戒,但馮德倫就有戴,仲要係好傳統咁戴喺左手無名指上面!

傳媒一輪嘴咁問咗好多問題,馮德倫就笑而不語,只係揮揮手同講:「中秋節快樂!」問到點樣求婚,佢就話:「所有嘢喺聲明講咗喇,唔講咁多!」問佢會唔會去度蜜月?馮德倫就擰擰頭。再問佢會唔會趕生仔?佢就答:「得㗎喇!」同老婆舒淇一樣唔答嘢嘅佢,一聽到另一半個名,都係忍唔住甜絲絲咁笑,新婚真係好鬼Sweet嘅啫!

而畀記者包圍嘅馮德倫,亦同太太舒淇尋日一樣,都係一度迷路!佢話:「死喇!我應該行邊?」馮德倫上車前仲話:「辛苦晒,唔該晒!多謝大家祝福,Thank You!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!