掃呢頁CODE去手機

2016年9月28日 星期三

西甲:西甲 「哨牙蘇」性別歧視辣着全球女足! __,

巴塞前鋒蘇亞雷斯又再出口傷人,今次畀佢「咬」傷嘅係全體女足球員!話說上周中巴塞打和馬體會之後,畀蘇亞雷斯踩咗腳嘅馬體會後衛菲臘路爾斯,將受傷嘅右腳影低,跟住上傳到自己嘅IG,張相清楚見到佢腳背有個血洞。對於菲臘路爾斯曬傷口,蘇亞雷斯極度鄙視,佢認為對方博同情,做法太乸型:「球場上發生每件事唔通都要影張相放上網?咁做就好似喺度做馬戲。足球係男人嘅遊戲,呢啲就係足球,我唔會場場波都發相嘅。」就係呢句「 ...


巴塞前鋒蘇亞雷斯又再出口傷人,今次畀佢「咬」傷嘅係全體女足球員!

話說上周中巴塞打和馬體會之後,畀蘇亞雷斯踩咗腳嘅馬體會後衛菲臘路爾斯,將受傷嘅右腳影低,跟住上傳到自己嘅IG,張相清楚見到佢腳背有個血洞。對於菲臘路爾斯曬傷口,蘇亞雷斯極度鄙視,佢認為對方博同情,做法太乸型:「球場上發生每件事唔通都要影張相放上網?咁做就好似喺度做馬戲。足球係男人嘅遊戲,呢啲就係足球,我唔會場場波都發相嘅。」

就係呢句「足球係男人嘅遊戲」,刺激到一眾女足球員,愛斯賓奴女子隊嘅Brenda係第一個開火嘅,佢喺社交網上面批評「蘇神」:「肯定你個癲佬係無心嘅,但你應該知道自己係個公眾人物,講嘢之前唔該經吓大腦。」跟住唔少女將都插佢把口唔收,睇嚟蘇亞雷斯唔只要戒咬人,仲要盡量少啲開口講嘢。

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!