掃呢頁CODE去手機

2016年9月23日 星期五

【張致恒自認性上癮】莊端兒開記者會 反被公開踢爆結過婚! __,張致恒,莊端兒,

【短片】【張致恒自認性上癮】莊端兒開記者會反被公開踢爆結過婚!2016-09-2223:04:00HKT(攝影:沈健程)問她是否因為之前有一段婚姻?莊端兒搖搖頭,表示不願回應。當記者再問她是否如報料所講曾與一名為Peter的有婦之夫交往?莊不耐煩指:「我頭先已經講咗,唔好將人哋所爆嘅嘢,或者人哋嘅嘢強加喺我身上,要我去回應。」記者再追問:「是否因為之前一段婚姻,而影響到你同Steven(張致恒)嘅 ...


【短片】【張致恒自認性上癮】莊端兒開記者會 反被公開踢爆結過婚!

2016-09-22 23:04:00 HKT



(攝影:沈健程)





問她是否因為之前有一段婚姻?莊端兒搖搖頭,表示不願回應。當記者再問她是否如報料所講曾與一名為Peter的有婦之夫交往?莊不耐煩指:「我頭先已經講咗,唔好將人哋所爆嘅嘢,或者人哋嘅嘢強加喺我身上,要我去回應。」

記者再追問:「是否因為之前一段婚姻,而影響到你同Steven(張致恒)嘅感情?」莊端兒表示:「我只會回應我想答嘅問題。我同Steven嘅關係……」講講下好似想走咁,傳媒即提出既然開記招不如大方回應,但莊端兒明顯無意留下,只表示:「之後嘅事,之後再算。」然後即離開,大批傳媒即緊隨,但莊一臉木然,未有回應。入電梯時一度混亂,之後莊端兒雙手合十離開。


鍾意就快D Share啦!