網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月16日 星期五

陳琪:【驚老公走佬】陳琪唔敢剝晒影大肚寫真 __,陳琪,

陳琪豁出去影全裸大肚寫真,但係佢老公胡諾言就唔多Like喎。無綫藝人陳琪早前被《東網》踢爆懷第三胎,其後她親證如願佗「金叵羅」,預產期為下個月。現時懷孕8個多月的陳琪,為了在生仔前留下美好回憶,近日決定豁出去,效法索模周汶錡及JessicaC.等拍攝全裸寫真!「我接受到全裸㗎」拍攝當日,陳琪分別換了三個造型,既有古典美,亦有性感美,更有全裸部分,並僅以一件晚裝遮掩重要部位,她說:「影之前睇過好多R ...




其他影片:>>






陳琪豁出去影全裸大肚寫真,但係佢老公胡諾言就唔多Like喎。

無綫藝人陳琪早前被《東網》踢爆懷第三胎,其後她親證如願佗「金叵羅」,預產期為下個月。現時懷孕8個多月的陳琪,為了在生仔前留下美好回憶,近日決定豁出去,效法索模周汶錡及Jessica C.等拍攝全裸寫真!

「我接受到全裸㗎」

拍攝當日,陳琪分別換了三個造型,既有古典美,亦有性感美,更有全裸部分,並僅以一件晚裝遮掩重要部位,她說:「影之前睇過好多Reference,覺得唔一定要賣弄性感,都可以影到我好藝術。我仲特登為輯相買內衣,因為從來冇影過咁大膽嘅相。(唔直接坦蕩蕩?)我接受到㗎,不過老公胡諾言係好傳統嘅男人,如果咁樣,佢實走咗去㖭!今次本來叫佢一齊影,但佢拒絕我,咁我咪自己影囉,影完畀佢過目,佢雖然話靚,但都𠵱𠵱哦哦,仲話『都叫咗唔好影㗎啦』!」陳琪又表示打算用該件晚裝,激勵自己產後積極收身,待減到一定磅數時穿上,再與囝囝影相留念。

為細仔喪食芝麻糊

談到細仔即將出世,陳琪坦言頗為期待,除執定「走佬袋」準備隨時入院外,更開始吃芝麻糊:「到依家都未睇到阿仔個樣,淨係見到佢頭髮唔多,老公驚佢出世得兩條毛,就係咁叫我食多啲芝麻糊囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!