掃呢頁CODE去手機

2016年9月17日 星期六

無視田蕊妮係對手 胡定欣密密練功唔拍拖 __,定欣,田蕊妮,胡定欣,

胡定欣指自己都有觀賞田蕊妮(圈圖左)套劇呀!「視后」胡定欣現身公開活動,對於田蕊妮在新劇《巨輪II》演技受網民激讚為神級演技,絕對是問鼎年尾頒獎禮視后之作,定欣表示也有觀賞該劇,更指阿田早已是視后,她謂:「每個演員都要畀心機做,依家觀眾要求高,佢有咁出色嘅演出,對觀眾嚟講係開心事。(對你有壓力?)冇,之前都講大家惺惺相惜,阿田係個專業同出色嘅演員,做得好係應份,咁先會百花齊放。」而即將為新劇《同謀 ...




其他影片:>>






胡定欣指自己都有觀賞田蕊妮(圈圖左)套劇呀!

「視后」胡定欣現身公開活動,對於田蕊妮在新劇《巨輪II》演技受網民激讚為神級演技,絕對是問鼎年尾頒獎禮視后之作,定欣表示也有觀賞該劇,更指阿田早已是視后,她謂:「每個演員都要畀心機做,依家觀眾要求高,佢有咁出色嘅演出,對觀眾嚟講係開心事。(對你有壓力?)冇,之前都講大家惺惺相惜,阿田係個專業同出色嘅演員,做得好係應份,咁先會百花齊放。」

而即將為新劇《同謀》開工的她,表示兩個多月的假期即將結束,現時每日練習功夫,非常忙碌,即使朋友約食飯也要拒絕,故也沒有追求者。

至於黎耀祥就透露太太早前赴美國三星期陪仔仔開學,既要買代步車及添傢私,他謂:「都買咗部美國跑車畀佢。(畀佢識女仔?)睇佢本事,我又唔介意,不過佢個人好長情,都係會返嚟香港㗎我唔擔心,個仔都定性。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!