掃呢頁CODE去手機

2016年9月14日 星期三

口水保鮮法?陳慧琳爆與老公恩愛房事 __,陳慧琳,

為人坦白嘅陳慧琳,做訪問經常都大放笑彈,服咗佢。藝人陳慧琳(Kelly)出席活動,昨天剛過了44歲生日的她,透露在家中與兒子唱卡拉ok慶生。問到生日願望,Kelly說:「最緊要身體健康,同埋Keep住靚靚。(有冇收到仔仔小手作禮物?)冇乜,都係唱生日歌送Kiss。(老公呢?)都係唱首歌,我都冇乜嘢想要。(係咪好平淡?點樣保鮮?)其實我哋依家(關係)仲好鮮,夜晚啲仔一入房我哋就會鮮。(會錫吓?)梗係 ...




其他影片:>>






為人坦白嘅陳慧琳,做訪問經常都大放笑彈,服咗佢。

藝人陳慧琳(Kelly)出席活動,昨天剛過了44歲生日的她,透露在家中與兒子唱卡拉ok慶生。問到生日願望,Kelly說:「最緊要身體健康,同埋Keep住靚靚。(有冇收到仔仔小手作禮物?)冇乜,都係唱生日歌送Kiss。(老公呢?)都係唱首歌,我都冇乜嘢想要。(係咪好平淡?點樣保鮮?)其實我哋依家(關係)仲好鮮,夜晚啲仔一入房我哋就會鮮。(會錫吓?)梗係會。(唔喺囝囝面前做?)唔會,要有番爸爸媽媽嘅風範,唔好錫到成面濕晒。(咁係保濕唔係保鮮喎)哈哈,前幾日唔小心喺啲仔面前叫咗老公個乳名,佢哋即刻問咩嚟㗎?(老公乳名係乜?)唔講得,好嘔嘅,係昆蟲嚟。(你有冇乳名?)我都係昆蟲,係一pair嘅,好少有嘅昆蟲,不過唔講。」

Kelly又指自從兩名兒子出世後,已沒有試過與老公二人世界出埠,只有晚上齊齊出席朋友婚宴而已。她又謂希望可以與老公有個二人世界嘅旅行,但自言放不下囝囝,又謂會記掛他們的功課。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!