網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月9日 星期五

【剷埋老公】徐濠縈社交網刪朋友保私隱 __,徐濠縈,

阿徐對於自己嘅社交網站戶口流出陳子聰照片感到歉意。潮人徐濠縈出席時裝活動,對於近日在其個人社交網站流出傳患肝病的陳子聰暴瘦照,她表現無奈:「嗰個係我私人戶口,玩咗好多年,儲咗好多私人相,有我個女由細到大嘅相,冇試過畀人cap相,好明顯有人出賣我,我個名單有三分一係外國人,我依家冷靜落嚟剷走晒所有朋友,唔覺意連老公(陳奕迅)都剷走埋,淨係得番個女同細佬,後尾先加番老公,因為我驚嗰個人可能會再出賣我, ...


阿徐對於自己嘅社交網站戶口流出陳子聰照片感到歉意。

潮人徐濠縈出席時裝活動,對於近日在其個人社交網站流出傳患肝病的陳子聰暴瘦照,她表現無奈:「嗰個係我私人戶口,玩咗好多年,儲咗好多私人相,有我個女由細到大嘅相,冇試過畀人cap相,好明顯有人出賣我,我個名單有三分一係外國人,我依家冷靜落嚟剷走晒所有朋友,唔覺意連老公(陳奕迅)都剷走埋,淨係得番個女同細佬,後尾先加番老公,因為我驚嗰個人可能會再出賣我,擔心影響個女私隱,依家戶口得幾個人。」

她指事後有向好友何超儀道歉,幸獲對方體諒,她續說:「佢反過嚟安慰我,(咁子聰而家情況點?)好好,好精神,有傾有講,所以先一齊食飯。(你post佢張相想同朋友報個平安?)冇諗,我好隨意,鍾意post就post。」阿徐又謂要將戶口大清洗,笑指丈夫陳奕迅安慰她說網上世界是沒有秘密的。問她會否減少玩?她續說:「都驚咗,所以要剷走晒啲人,我覺得自己同屋企人都ok,如果連累到朋友就唔好,朋友都驚呀!」問到中秋可會再相約子聰聚會?她謂視乎對方心情,也許他要陪家人呢!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!