網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月5日 星期一

岑日珈:追求者送辣跑 岑日珈考車肥筆試冇得揸 __,岑日珈,

筆試真係唔係個個都過到。女星岑日珈(Angie)一直希望考得車牌,可以在馬路上揸辣跑有型地飛馳,可惜她連考兩次筆試都「肥佬」(不合格),她在社交網留言:「車牌真難考,轉頭可能把這車賣掉吧,因為不知什(甚)麼時候才考到,唔知係開心定失望,有車但冇車牌,笑死我了。」Angie接受「東網」電話訪問,她坦言有追求者送她一部二手的歐洲跑車,她說:「係追我我嘅一個男性朋友送,佢知我好鍾意呢個品牌嘅車,(咁大筆 ...


筆試真係唔係個個都過到。

女星岑日珈(Angie)一直希望考得車牌,可以在馬路上揸辣跑有型地飛馳,可惜她連考兩次筆試都「肥佬」(不合格),她在社交網留言:「車牌真難考,轉頭可能把這車賣掉吧,因為不知什(甚)麼時候才考到,唔知係開心定失望,有車但冇車牌,笑死我了。」

Angie接受「東網」電話訪問,她坦言有追求者送她一部二手的歐洲跑車,她說:「係追我我嘅一個男性朋友送,佢知我好鍾意呢個品牌嘅車,(咁大筆送車畀你,追到你未?)未,對我有好感,但要諗清楚先。」不過她已將車賣掉了,她說:「因為呢架係一架跑車,如果我考到車牌,對初學者都唔易handle(應付)。」她表示曾有相士指她過了22歲先去學車,今年碰巧她就22歲,所以她計劃明年再考,她笑說:「今年要畀心機再努力讀書(指考車牌嘅書)。」她自爆兩次都考得14分,兩次都答錯兩題,她笑說:「我肥佬咗去排隊再報名重考,我見到同我一齊排隊嘅人個樣都好似蠢蠢地,我以為自己好叻,但依家先知自己都係同一類人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!