網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月29日 星期四

【首位整容明星代言人】接受六項整容手術 吳文忻:有事,蕭定一養我下半世 __,蕭定一,整容,吳文忻,

【短片】【首位整容明星代言人】接受六項整容手術吳文忻:有事,蕭定一養我下半世2016-09-2900:02:00HKT吳文忻06年成為香港首位明星整容代言人。港姐出身嘅吳文忻。(資料圖片)溶脂前,文忻粗腰豐臀。(資料圖片)讀書時期嘅吳文忻。(資料圖片)整容前嘅文忻。(資料圖片)整容後嘅文忻。(資料圖片)文折接受手術時,流露出痛苦嘅表情。(資料圖片)吳文忻接受鼻子整容手術後,面腫腫地與醫生商談。(資 ...


【短片】【首位整容明星代言人】接受六項整容手術 吳文忻:有事,蕭定一養我下半世

2016-09-29 00:02:00 HKT



吳文忻06年成為香港首位明星整容代言人。



港姐出身嘅吳文忻。(資料圖片)



溶脂前,文忻粗腰豐臀。( 資料圖片 )



讀書時期嘅吳文忻。(資料圖片)



整容前嘅文忻。(資料圖片)



整容後嘅文忻。(資料圖片)



文折接受手術時,流露出痛苦嘅表情。(資料圖片)



吳文忻接受鼻子整容手術後,面腫腫地與醫生商談。(資料圖片)



當時蕭定一親自去接機。(資料圖片)



吳文忻經整容手術改造後,鼻節骨已被削下放到鼻頭令鼻子變得挺直,下巴也由圓變尖。(資料圖片)



整容後嘅吳文忻,身形 fit 爆,自信心返晒埋嚟。 (資料圖片)



吳文忻整容後,舉行記者會,整容醫生詳細指出佢需改動地方。(資料圖片)

98年香港小姐季軍吳文忻(吳忻熹),出道以來,星運平平,2006年,文忻就把心一橫,收取蕭定一旗下嘅美容公司一百萬嘅酬勞,成為全港首位整容明星代言人。

當時文忻仲親身飛去韓國,接受六項整容整形手術,前後逗留9日,先在 Rian Clinic接受臀部及腰部溶脂手術和去斑療程,再到 Dr. Joh's aesthetic clinic由主診醫生趙晟弼為她進行削骨勾鼻手術、注骨膠原豐唇及從手臂和大髀抽脂注入額頭,又在下巴、眉頂、下顎及眼角打 Botox(肉毒桿菌),合共接受了六項整容整形大工程。

手術後,文忻返港時,蕭定一都有去接機,事後文忻接受記者訪問時:被問到擔唔擔心會整容上癮,佢就話:「我諗唔會有乜後遺症,因為我係攞走身體啲嘢,如果有乜事,蕭定一養我下半世。」


鍾意就快D Share啦!