網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月9日 星期五

【認到幾多個?】張名雅強大姊妹團晒冷 __,張名雅,

唔知兄弟團有幾多人迎戰呢?今日係前港姐張名雅與律師男友Joe結婚的大喜日子,早前姊妹團成員陳庭欣曾經自封係「史上最強姊妹團」,而今早呢個「強勁陣容」終於到咗酒店準備。陳庭欣喺ig上載照片,相中所見姊妹團由名雅的圈內及圈外好姊姊組成,唔知大家認到幾多個呢?見佢哋一字排開已經甚有氣勢,兄弟團認真要小心。而新娘子張名雅就一套紅衫紅褲企喺中間,床上放有裙褂,睇嚟一切已經準備就緒。 ...


唔知兄弟團有幾多人迎戰呢?

今日係前港姐張名雅與律師男友Joe結婚的大喜日子,早前姊妹團成員陳庭欣曾經自封係「史上最強姊妹團」,而今早呢個「強勁陣容」終於到咗酒店準備。陳庭欣喺ig上載照片,相中所見姊妹團由名雅的圈內及圈外好姊姊組成,唔知大家認到幾多個呢?見佢哋一字排開已經甚有氣勢,兄弟團認真要小心。而新娘子張名雅就一套紅衫紅褲企喺中間,床上放有裙褂,睇嚟一切已經準備就緒。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!