掃呢頁CODE去手機

2016年9月20日 星期二

龔嘉欣:【離奇】傳龔嘉欣楊明事件講大話兼被照肺? __,楊明,鍾嘉欣,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,

點解明明去英國,但龔嘉欣初初就話去馬拉呢?楊明、龔嘉欣日前於機場雙雙現身,並謂到馬來西亞登台,當時嘉欣忽然無厘頭向記者表示他們只是登台,更謂:「唔好話我哋度蜜月,唔好亂寫呀!」及後楊明正印女友莊思明被問及此事時還擊,並謂:「我知佢哋出埠!同埋我相信如果楊明去度蜜月,都只係會同我去!」更指不覺得嘉欣此舉是「挑機」。龔嘉欣發晦氣不過,事件到今日再有驚人新進展,有指楊明與龔嘉欣根本不是去馬來西亞,而是直 ...




其他影片:>>






點解明明去英國,但龔嘉欣初初就話去馬拉呢?

楊明、龔嘉欣日前於機場雙雙現身,並謂到馬來西亞登台,當時嘉欣忽然無厘頭向記者表示他們只是登台,更謂:「唔好話我哋度蜜月,唔好亂寫呀!」及後楊明正印女友莊思明被問及此事時還擊,並謂:「我知佢哋出埠!同埋我相信如果楊明去度蜜月,都只係會同我去!」更指不覺得嘉欣此舉是「挑機」。

龔嘉欣發晦氣

不過,事件到今日再有驚人新進展,有指楊明與龔嘉欣根本不是去馬來西亞,而是直飛英國,與高海寧、王浩信等於倫敦出席宣傳活動。由於事情發展實在太「出人意表」,記者聯絡上嘉欣問及此事時,她解釋是去完馬來西亞再去英國;不過另邊廂的楊明卻回應記者謂:「我都唔知,嗰日都愕咗然,唔知點解佢會講話去馬拉!我哋係去英國幫TVB宣傳。」記者之後再追問嘉欣,她即無奈謂:「唔回應嘞,公司鬧呀!是但我已身經百戰,我又冇做啲乜,做嘢啫!」

莊思明欲淡化事件

而對男友行蹤瞭如指掌嘅莊思明,談到相關「離奇」事件則表示:「其實由頭到尾我都知楊明飛英國,好早講咗,我唔知嘉欣有同記者講話去馬拉!不過我覺得無特別嘅,做嘢啫!小事小事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!