網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月13日 星期二

麥明詩再撐盈盈:好多說話比粗口難聽 __,盈盈,麥明詩,湯盈盈,

麥明詩為馮盈盈(右圖左)護航,佢話中國語文博大精深,有好多說話都比粗口仲難聽,真係句句精警喎!上屆港姐冠軍麥明詩(Louisa)今日與出爐港姐冠軍馮盈盈、亞軍劉穎鏇及季軍陳雅思、友誼小姐張寶兒等現身佐敦,出席珠寶活動。「冇需要為其他人改變自己」Louisa被問到於網上平台為被揭爆粗的馮盈盈留言護航,她謂望大家給盈盈更多空間:「因為我體驗到佢嘅困難,成為焦點後第一時間唔易做到真實自己,希望大家畀多啲 ...


麥明詩為馮盈盈(右圖左)護航,佢話中國語文博大精深,有好多說話都比粗口仲難聽,真係句句精警喎!

上屆港姐冠軍麥明詩(Louisa)今日與出爐港姐冠軍馮盈盈、亞軍劉穎鏇及季軍陳雅思、友誼小姐張寶兒等現身佐敦,出席珠寶活動。

「冇需要為其他人改變自己」

Louisa被問到於網上平台為被揭爆粗的馮盈盈留言護航,她謂望大家給盈盈更多空間:「因為我體驗到佢嘅困難,成為焦點後第一時間唔易做到真實自己,希望大家畀多啲空間佢。(向佢教路?)有同佢傾壓力處理,佢說話技巧已經好得體。我面對傳媒都試過壓力大到崩潰,總有人唔鍾意自己,冇需要為其他人改變自己。」

中國語文博大精深

問到Louisa會否講粗口?她說:「估到大家咁問,粗口當然會認識,因為係廣東文化。如果我話我成世冇講過,大家都唔信啦,但人大咗會避免。中國語文博大精深,好多說話都比粗口仲難聽。」提到Louisa網上留言表明要「始終如一」,問到是否暗寸林作,她笑言:「冇諗太多,好多人以為我昨日先寫呢句,其實呢句係我港姐卸任感言。」

唔易受挑釁

此外談及網民宣稱要杯葛盈盈,Lousia說:「總有人以不同原因攻擊你,最緊要知道自己定位。(你有冇受過同樣攻擊?)冇留意,依家人大咗會成熟啲,自己有寛容同氣量,唔容易受其他人挑釁。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!